Quote from Funbeat user on 6 June 2013, 23:01Min storasyster sprang förra året och hon hade bara bra saker att säga om loppet, om jag kunde skulle jag definitivt springa i år!
Min storasyster sprang förra året och hon hade bara bra saker att säga om loppet, om jag kunde skulle jag definitivt springa i år!
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 10:40Ni som har sprungit detta tidigare, vad har man för möjligheter att kliva av längs vägen?
Ni som har sprungit detta tidigare, vad har man för möjligheter att kliva av längs vägen?
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 11:3930 km till vätskan i Älmsta, så mycket vet jag.
30 km till vätskan i Älmsta, så mycket vet jag.
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 12:02ok, ja vi får väl se hur det går.
jag har ju aldrig sprungit så långt som 53 km och det är dessutom i terräng.. så risken finns att jag tar slut innan jag hinner till mål 🙂
ok, ja vi får väl se hur det går.
jag har ju aldrig sprungit så långt som 53 km och det är dessutom i terräng.. så risken finns att jag tar slut innan jag hinner till mål 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 13:01SÅ hemskt terrängigt är det inte förutom vissa bitar de sista två milen. Det mesta av sträckan är småvägar med varierande underlag.
SÅ hemskt terrängigt är det inte förutom vissa bitar de sista två milen. Det mesta av sträckan är småvägar med varierande underlag.
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 16:01Förra året tog ju alla deltagarna sig i mål, så man vill ju inte förstöra statistiken heller.... så bara bita ihop och göra sitt bästa!
Förra året tog ju alla deltagarna sig i mål, så man vill ju inte förstöra statistiken heller.... så bara bita ihop och göra sitt bästa!
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 11:59Det går att bryta vid alla vätskestationer, och skulle det bli panik så springer man som sagt på en del vägar där det går att ta sig fram med bil. Men det kommer gå grymt bra för dig tror jag 🙂
Det går att bryta vid alla vätskestationer, och skulle det bli panik så springer man som sagt på en del vägar där det går att ta sig fram med bil. Men det kommer gå grymt bra för dig tror jag 🙂
Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 09:37Okej, ja vi får väl se helt enkelt hur det går 🙂
Men bra att veta att man kan bryta vid några ställen om det skulle behövas.Är det någon här som planerar att springa sakta som kanske vill sällskapa?
Okej, ja vi får väl se helt enkelt hur det går 🙂
Men bra att veta att man kan bryta vid några ställen om det skulle behövas.
Är det någon här som planerar att springa sakta som kanske vill sällskapa?
Quote from Funbeat user on 24 June 2013, 14:10Hej
jag tänkte höra om det är fler som hade tänkt ta bussen från tekniska högskolan på morgonen på lördag?
Om det nu blir utökad strejk kanske denna buss inte går.
Kanske finns några som vill samåka på nåt vis isåfall?
Hej
jag tänkte höra om det är fler som hade tänkt ta bussen från tekniska högskolan på morgonen på lördag?
Om det nu blir utökad strejk kanske denna buss inte går.
Kanske finns några som vill samåka på nåt vis isåfall?
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 16:10Ingen uppdatering om strejken än så man får ju hoppas bussarna går som de ska.
07:35 buss 676 från Tekniska, till Norrtälje
byte 08:45 från Norrtälje mot Gåsvila
kliv av Drottningdal kl 09:01
Därifrån bara en liten snutt att promenera till Roslagsbro IP
Ingen uppdatering om strejken än så man får ju hoppas bussarna går som de ska.
07:35 buss 676 från Tekniska, till Norrtälje
byte 08:45 från Norrtälje mot Gåsvila
kliv av Drottningdal kl 09:01
Därifrån bara en liten snutt att promenera till Roslagsbro IP