Quote from Guest on 10 February 2009, 22:07Jag och Evelina söker två glada FB:are att bilda en kvartett med inför tjejmilen(som vi iaf nästan bestämt oss för att springa..)..någon sugen?
Jag och Evelina söker två glada FB:are att bilda en kvartett med inför tjejmilen(som vi iaf nästan bestämt oss för att springa..)..någon sugen?
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 22:17Kan inte den helgen 🙁
Kan inte den helgen 🙁
Quote from Elias Engqvist on 10 February 2009, 22:52Lars - jag tror man måste vara tjej på tjejmilen!
Lars - jag tror man måste vara tjej på tjejmilen!
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 23:02Inte bråka nu Christer!
Kunde tjejer smyga i Vasaloppet en gång i tiden så skall det väl inte vara omöjligt om Lars nu gärna vill 😉
Inte bråka nu Christer!
Kunde tjejer smyga i Vasaloppet en gång i tiden så skall det väl inte vara omöjligt om Lars nu gärna vill 😉
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 23:37Varför vill man så gärna? Kan inte vi brudar få springa ifred någon gång? 😉
Varför vill man så gärna? Kan inte vi brudar få springa ifred någon gång? 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 07:34Nämen alltså kom igen nu, ingen som ska springa loppet??
Nämen alltså kom igen nu, ingen som ska springa loppet??
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 07:38Britta: Jag tror det skulle vara bättre om ni bestämt er till 100% att springa innan ni söker kvartettmedlemmar. Många tycker nog att det inte känns så kul att låsa upp sig i er kvartett om ni sedan bangar. 🙂
Britta: Jag tror det skulle vara bättre om ni bestämt er till 100% att springa innan ni söker kvartettmedlemmar. Många tycker nog att det inte känns så kul att låsa upp sig i er kvartett om ni sedan bangar. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 18:11Nää..det kan du ju ha rätt i, men ändå, som intresseanmälan ens?? Hur som helst beställdes iaf flygbiljetter i morse så nu blir tjejmilen av för vår del 😀 kvartett eller ej! (Nån som är sugen annars så är fältet fortfarande öppet!)
Nää..det kan du ju ha rätt i, men ändå, som intresseanmälan ens?? Hur som helst beställdes iaf flygbiljetter i morse så nu blir tjejmilen av för vår del 😀 kvartett eller ej! (Nån som är sugen annars så är fältet fortfarande öppet!)
Quote from Lotta Lindström on 11 February 2009, 21:49Jag är jättesugen på tjejmilen. Men jag har aldrig sprungit så långt så jag väntar med anmälan tills jag är säker på att jag kan klara det.
Jag är jättesugen på tjejmilen. Men jag har aldrig sprungit så långt så jag väntar med anmälan tills jag är säker på att jag kan klara det.
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 22:00Eller så anmäler du dig, så får du en morot 😉
Jag tror på dig, bara du tar det lugnt och inte stressar.
Eller så anmäler du dig, så får du en morot 😉
Jag tror på dig, bara du tar det lugnt och inte stressar.