Quote from Guest on 3 August 2008, 18:42Hej! Tog mod till mig efter en veckas helvila (på sjön i en pyttebåt) eftersom hälarna kändes hyfsat bra.
Det blev 4 km på mjukt underlag. Jag märker på flåset att jag tappat mycket och nu är tjejmilen nära...
.. men jag KAN springa!! Det känns inte så
Hej! Tog mod till mig efter en veckas helvila (på sjön i en pyttebåt) eftersom hälarna kändes hyfsat bra.
Det blev 4 km på mjukt underlag. Jag märker på flåset att jag tappat mycket och nu är tjejmilen nära...
.. men jag KAN springa!! Det känns inte så
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 18:52Välkommen ut i spåret igen.......gläds enormt med dig - know the feelin´ 🙂
Hej å hå, tänk att få
springa, INTE gå!
Välkommen ut i spåret igen.......gläds enormt med dig - know the feelin´ 🙂
Hej å hå, tänk att få
springa, INTE gå!
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 18:53Välkommen tillbaka till löpningens saliga ängder Anna! 🙂
Och oroa dig inte för Tjejmilen - det går blixtsnabbt att komma i form igen efter ett uppehåll. 😀
Välkommen tillbaka till löpningens saliga ängder Anna! 🙂
Och oroa dig inte för Tjejmilen - det går blixtsnabbt att komma i form igen efter ett uppehåll. 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 19:40Har inte kommit till "underbart" under tiden jag springer, hoppas dock att det kommer. Underbart dock när jag är framme.
Har inte kommit till "underbart" under tiden jag springer, hoppas dock att det kommer. Underbart dock när jag är framme.
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 21:27Tack för på-hejningen tjejer! Jag börjar precis oroa mig för att "komma tillbaka".. jag tvivlar just nu på att det kommer att gå så lätt.
Ska springa en runda imorgon igen! I dag har jag travat runt hela dagen på Grönan med tejpade fötter och inlägg. Häl
Tack för på-hejningen tjejer! Jag börjar precis oroa mig för att "komma tillbaka".. jag tvivlar just nu på att det kommer att gå så lätt.
Ska springa en runda imorgon igen! I dag har jag travat runt hela dagen på Grönan med tejpade fötter och inlägg. Häl
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 21:38Jag skall skicka ett moraliskt stöd med jag kör mitt morgonpass.
Jag skall skicka ett moraliskt stöd med jag kör mitt morgonpass.