Quote from Guest on 16 September 2009, 20:38Edit: ändrade rubriken och så finns det tydligen en tråd om detta lopp så ni kan vänligen bortse från denna tråd.
Jag och en polare ska springa tjurruset den 17 oktober i Haninge, söder om Stockholm. Info om loppet finns på www.tjurruset.se
Nån som har
Edit: ändrade rubriken och så finns det tydligen en tråd om detta lopp så ni kan vänligen bortse från denna tråd.
Jag och en polare ska springa tjurruset den 17 oktober i Haninge, söder om Stockholm. Info om loppet finns på http://www.tjurruset.se
Nån som har
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 20:48Linus: Du har skrivit 2010 i rubriken - är det nästa år du menar verkligen?
Det finns redan en tråd om Tjurruset 2009 om det är i år du menar. 🙂
Linus: Du har skrivit 2010 i rubriken - är det nästa år du menar verkligen?
Det finns redan en tråd om Tjurruset 2009 om det är i år du menar. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 21:11Attans!
Det är klart jag menar i år! 🙂
Jag sökte men hittade inte tråden om tjurruset. Jag får leta bättre och så kan alla bortse från denna tråd! 🙂
//Linus
Attans!
Det är klart jag menar i år! 🙂
Jag sökte men hittade inte tråden om tjurruset. Jag får leta bättre och så kan alla bortse från denna tråd! 🙂
//Linus
Quote from Camilla Höög on 16 September 2009, 22:12Sökrutan uppe till höger är ett hett tips för att hitta trådar om det man söker efter 😉
Sökrutan uppe till höger är ett hett tips för att hitta trådar om det man söker efter 😉