Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Så var det dax! Är lite extra nervös eftersom denna tävling fick bli säsongspremiär då min högra hälsena sabbade vårupplägget. May the achilles tendon be with me!

Klarar hälsenan Tolvanloppet så klarar den det mesta.

Jag ser också fram emot mitt 5:e Tolvanlopp på raken. Konstigt nog känns det som om det varit värmebölja varje gång, fast jag är säker på att jag också frusit före starten något år.

Ett tips till p

Trots att man sprang förra året så förvånas man tamefan över hur backigt det är 🙂 Överlevde ni alla premiärlöpare?

Ja, det är alltid någon backe man har förträngt. Resultaten finns uppe nu, här: http://www.tolvanloppet.nu/resultat/#

Jag siktade i år på att gå under timmen, men missade med 12 sek.

Edit: Hoppsan, det var ju bruttotiden jag tittade på. Netto blev det 5

Grattis Mikael! Du slog dessutom mitt pers från i fjol med 1 sekund. Jag tyckte jag kände igen dej efter målgången men tänkte att det säkert är nån annan - fast det var du.
Jag klarade oxå min målsättning på 1:06 i och med nettotiden. Sen får jag nog äv

Tack Åke. En sekund känns inte som det spelar någon roll i de där backarna. Jag sprang i mitt vita tävlingslinne för Rundays IF.

Efter målgång sammanstrålade jag med Roger Andersson, ordförande i Svenska Marathonsällskapet, som förärade Tolvanloppet med

Superarrangemang, djupt imponerad! Första halvan var ju ganska snäll, fint att springa genom de gamla barndomskvarteren, och femman nedför Ålstensgatan gick rktigt fort, men sen blev det värre, och andra halva var rätt tuff, så jag var glad att komma in u

12