Quote from Guest on 12 November 2010, 09:01Seså gott folk. Nu kommer ett juligt äventyr. Har ni väl inte missat va?
Vi som anordnar detta event är fem förväntansfulla löpare som faktiskt fann varandra via löpningen och nätet.
VAD? TOMTETÅGET 2010. 🙂
Var: Start vid Jönköping central. Löpning
Seså gott folk. Nu kommer ett juligt äventyr. Har ni väl inte missat va?
Vi som anordnar detta event är fem förväntansfulla löpare som faktiskt fann varandra via löpningen och nätet.
VAD? TOMTETÅGET 2010. 🙂
Var: Start vid Jönköping central. Löpning
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 09:11Låter mysigt, men är nog mer riktat till de ännu inte gifta. (H)
Låter mysigt, men är nog mer riktat till de ännu inte gifta. (H)
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 09:31Lämpligt att avsluta vid pers-gården, dit borde fler lopp gå tycker jag 🙂
Lämpligt att avsluta vid pers-gården, dit borde fler lopp gå tycker jag 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 10:11Miranda, det ser jättekul ut (t+) och som gammal Jönköpingsbo så ser det ännu roligare ut (H:). Jag kommer att vara i Jönköping helgen innan och har kommer kan tyvärr inte vara med denna helg. Hoppas ni blir många deltagare med tomteluva och att ni får br
Miranda, det ser jättekul ut (t+) och som gammal Jönköpingsbo så ser det ännu roligare ut (H:). Jag kommer att vara i Jönköping helgen innan och har kommer kan tyvärr inte vara med denna helg. Hoppas ni blir många deltagare med tomteluva och att ni får br
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 11:30Det här kommer bli årets höjdpunkt (hmm, låter som inte mycket roligt händer i mitt liv...)
I alla fall kommer det bli roligt och förhoppningsvis slår man sitt pers utan att man ens märker av det 🙂/ Marcus
Det här kommer bli årets höjdpunkt (hmm, låter som inte mycket roligt händer i mitt liv...)
I alla fall kommer det bli roligt och förhoppningsvis slår man sitt pers utan att man ens märker av det 🙂
/ Marcus
Quote from Elias Engqvist on 12 November 2010, 12:39Förlåt en utsocknes men för att komma till Visingsö måste man väl åka båt (eller simma)?
Förlåt en utsocknes men för att komma till Visingsö måste man väl åka båt (eller simma)?
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 12:43Gör som Jätten Vist. Ta ett stort kliv bara 🙂
http://sv.wikipedia.org/wiki/J%C3%A4tten_Vist
/ Marcus
Gör som Jätten Vist. Ta ett stort kliv bara 🙂
http://sv.wikipedia.org/wiki/J%C3%A4tten_Vist
/ Marcus
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 14:21Det fryser väl till på Vättern till dess.. 🙂
För man vill ju inte ta stora kliv och landa på hälen.. Ajabaja.
Det fryser väl till på Vättern till dess.. 🙂
För man vill ju inte ta stora kliv och landa på hälen.. Ajabaja.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 09:47Kul initiativ! (t+)
Och vad roligt att så många anmält sig.
Skulle varit roligt att vara med om jag kommit upp i sträckan.
Kul initiativ! (t+)
Och vad roligt att så många anmält sig.
Skulle varit roligt att vara med om jag kommit upp i sträckan.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 11:06Självklart är det roligt om man klarar hela sträckan, men jag tror det är minst lika roligt att springa en del av den. Även om det bara blir en väldigt liten del.
Bor du i närheten kan du ju kanske ha någon som är "standby" som skjuts hem? Då kan du spri
Självklart är det roligt om man klarar hela sträckan, men jag tror det är minst lika roligt att springa en del av den. Även om det bara blir en väldigt liten del.
Bor du i närheten kan du ju kanske ha någon som är "standby" som skjuts hem? Då kan du spri