Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningToppa inför Vansbro
You need to log in to create posts and topics.

Hola alla simmare. Hur lägger ni upp träningen denna sista vecka innan det stora loppet?

Jag toppa med kortsim kl 09:45 och HIM Kl12:00 på lördag 😉

Jag har laddat med en svensexa och wakeboardåkning så jag knappt kan röra mig, och toppat det hela med en förkylning så det blir nog bra på söndag 😀

Adrian vi kan bli de första någonsin i startgrupp ett som vila på bryggan efter 2000m 😉

Man kan väl säga att jag vilar mig i form... sen förra året. Tidigare i år hade jag fullt fokus på Vätternrundan när det gällde träning, så ingen simning alls innan dess. Efter VR har luften som gått ur mig, orkar inte ta mig iväg på träning. Summa summar

Jag simmade Runn open water i lördags, efter aw och en massa bira på fredagen. Sen eftersom jag var gräsänkling i helgen så blev det även rejäl fest på lördagen. Idag har jag iallfall lunchsimmat. Hade som mål att simma under 40 men det kan jag fetglöma n

Jag känner på vattnet (H) och plaskar lite i Lindesberg, Bottenån

Jag kommer köra ett pass idag(3x5x100m med ökande fart för varje set) och sedan ett lungt OW-pass på torsdag. Sen fokus på vila under fredag och lördag. 🙂

Jag behövde inte vila vid 2000 meter faktiskt 🙂 Faktum är att det gick oväntat bra och lätt för min del. Speciellt som jag suttit fast i 4,5 timme i tåg mellan Kramfors och Härnösand efter ett totalhaveri i ett tåg. Och sen hade SJ råkat annulera taxin s

Okej, här kommer resultatet av min vetenskapliga undersökning "Vad får man för tid utan att ha simmat en enda meter sedan förra årets Vansbro?" Svar: 1:04:24. Förmodligen under timmen om man bara vågar trycka på lite.