Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 20:48Jag håller nog med Magnus ovan, vem orkar hålla på att räkna när man cyklar
Jag håller nog med Magnus ovan, vem orkar hålla på att räkna när man cyklar
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:45Cykeldatoruppgifter...
Räser: 79 km/h utförs
Räser, på slätan i medvind ?? m/s: 66 km/h
Datorn har visat 97 km/h en gång, men jag har åkt den backen massor av gånger och har varken förr eller senare varit i närheten = felmätning.MTB utförs: 86 km/h (Fö
Cykeldatoruppgifter...
Räser: 79 km/h utförs
Räser, på slätan i medvind ?? m/s: 66 km/h
Datorn har visat 97 km/h en gång, men jag har åkt den backen massor av gånger och har varken förr eller senare varit i närheten = felmätning.
MTB utförs: 86 km/h (Fö
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 08:06Joacim - vilken backe körde du då? (NCAR backen känns alldeles för krokig för dom farterna)
Joacim - vilken backe körde du då? (NCAR backen känns alldeles för krokig för dom farterna)
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 21:53på nya cykeln 91,6 i ganska brant och lång backe! sen vet jag inte om cykeldatorn stämmer
på nya cykeln 91,6 i ganska brant och lång backe! sen vet jag inte om cykeldatorn stämmer
Quote from ellen olsson on 23 June 2009, 21:5586km/h för några veckor sedan men då bromsade vi lite grand för att det blev lite vanskligt i sidvinden...
86km/h för några veckor sedan men då bromsade vi lite grand för att det blev lite vanskligt i sidvinden...
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 16:4672 km på en lånad Mtb i Thailand..
72 km på en lånad Mtb i Thailand..