Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTopplista?
You need to log in to create posts and topics.

Jag inkluderar inte dumheter 🙂

Min inkluderar bara löpning (i alla former) och går på antal kilometer, inte tid:

1. Stefan L. 420 km
2. Jan-Erik R. 390,08 km
3. Sofie K. 384,4 km
4. Krister L. 359,84 km
5. Fredrika G. 312,38 km
6. Arvid O. 305,48 km
7. Bernt H. 297,85 km
8. Sta

Löpning i alla former? Njaäe!
Mina löpta km reggade som "Löpning - Medeldistans", "Jogging" och "Friidrott" saknas minsann i din lista! (#) 161,9km har jag sprungit senaste 30 dagarna.

Oj, det skall jag fixa direkt! En del träningsformer har kanske tillkommit också sedan jag gjorde urvalet. Klart även medeldistans räknas 😉

Så, nu är det ändrat. Det var ganska många löpningstyper som tillkommit kan jag säga!

I övrig är jag i desperat behov av funktionen att kunna välja feed för vänner... med så många på sin lista är det hopplöst att följa träningen hos dem man verkligen vil

"Löpning - Medeldistans" verkar vissa använda till medellånga distanspass. Jag använder den till träning i medeldistansfart, dvs tävlingsfart på 800m & 1500m.

Sprintgrenarna 100m, 200m & 400m känns lite för avlägset "vanlig löpning" för att jag ska regga

Fredrika, kanske liiite offpist, men i mac:ens mail-program kan man starta speciella mailboxar som tar emot RSS-feedar - det är ett coolt sätt att hålla reda på ens kompisar!

Det förutsätter väl att personen i fråga har aktiverat RSS här i funbeat, eller?

Markus, jag är inte den som är den, jag hade räknat din jogging om den så gått i 8:30-tempo... 😉 men löpning/promenad och löpband, där går gränsen!

Christer, vilket supertips! Ska kolla upp om jag får det att funka, tack.