Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarToppLoppet
You need to log in to create posts and topics.

12

ToppLoppet är ett helt nytt underbart maxat upplevelselopp – med 100 % pepp och inspiration. Och med 100 % musik, lust, fest och glädje. Det har helt enkelt aldrig varit så roligt att springa!

Läs mer och anmäl dig på http://www.topphalsa.se/topploppet

Regga dig på ToppLoppet (www.topphalsa.se/topploppet) och få sju löpträningar med running coach Caroline Kullberg på köpet – som uppladdning inför loppet. Vi ses i Hagaparken följande tillfällen (håll utkik efter ballonger):

TRÄNINGSSCHEMA INFÖR TOPPLOPP

Anmäld, 10km =)

Vid laganmälan ingår en picknickkasse med innehåll för sex personer utan extra kostnad.
Någon som vill hänga på?
Vore ju trevligt att lära känna några funbeatare på ett trevligt sätt.

Jag jobbar men ska kolla om någon vill byta. Inte alltid lätt men "ibland händer det"

Verkar kul, men jag letar förgäves på hemsidan efter om det tas individuella tider. Jag är lite sugen på en sådan nämligen. 😉 Någon som vet?

Jag gissar att man inte ska ha så höga förväntningar på det här loppet. Den enda kartan över bansträckningen som finns ligger på Facebook och är handritad. Massor med information saknas. Som t.ex. om banan är kontrollmätt, om det sker individuell tidtagni

tror det är ett lopp som i första hand vill stimulera folk till rörelse och knappast ett lopp att göra PB på. Detta ffa för att det är så mkt folk att det kan göra det svårt men även för att det inte framgår om det är kontrollmätt eller ej. Kan dock också

Fast hur kan du veta att det inte är ett lopp att göra PB på med den korta informationen som finns på Topploppets hemsida? Det är första året de kör så hur många startande det blir vet väl ingen, och upplägget verkar ju vara hemligt. Jag kommer troligtvis

absolut ska man prova på PB om man känner för det..Det jag menar är att vissa lopp- ex vis vårruset kan vi ta som ett exempel. ena dan var det 19000 deltagare och jag stod i startgrupp 2. ändock var dessa 5 km ett enda slalomlopp för att försöka ta sig fr

12