Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarToppLoppet
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag träffade representanter för lopper idag på Tjejmilens nummerlappsutdelning som hävdade att det var tidtagning med chip. Fast jag vill inte bli hängd om dom ljög. 😀

Kul! Är det tidtagning så betraktar jag mig som i princip anmäld! 🙂 Finns det någon bana ute än?

hade ja vetat om denna innan hade jag sprungigt direkt! det är ju min standard-hemma-runda. .

va nere å körde brunnsviken idag och vart riktigt förvånad när jag såg att det var en lopp på g där 🙂

hoppas det går igen nästa år!

Jättekul var det idag tyckte jag! (t+)

Nu har jag fyllt i deltagarenkäten så jag tänkte att jag kan skriva mina synpunkter här också.

Jag var förkyld så jag gick banan för att jag ändå ville få delta i detta "upplevelselopp" och få ut min goodiebag och min picknick. Här kommer mina upplevelse

Men du missade ju att du kunde få gratis lösnaglar och lösögonfransar i ett av tälten på startplatsen.

Det är väl riktigt häftigt! (#)

Jag håller med dig i dina synpunkter. Jag besvärades dock inte av trängsel, även om jag sprang om väldigt många männi

De som anmälde sig allra först fick tydligen sport-BH:ar som "premie". Det lottades även ut sport-BH:ar på startnummer hörde jag. En eloge till alla män (förvånansvärt många) som kom till start trots loppets image.

12