Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 15:38Jag träffade representanter för lopper idag på Tjejmilens nummerlappsutdelning som hävdade att det var tidtagning med chip. Fast jag vill inte bli hängd om dom ljög. 😀
Jag träffade representanter för lopper idag på Tjejmilens nummerlappsutdelning som hävdade att det var tidtagning med chip. Fast jag vill inte bli hängd om dom ljög. 😀
Quote from Susan Hartley on 4 September 2010, 15:48Kul! Är det tidtagning så betraktar jag mig som i princip anmäld! 🙂 Finns det någon bana ute än?
Kul! Är det tidtagning så betraktar jag mig som i princip anmäld! 🙂 Finns det någon bana ute än?
Quote from paceUP! on 2 October 2010, 12:42hade ja vetat om denna innan hade jag sprungigt direkt! det är ju min standard-hemma-runda. .
va nere å körde brunnsviken idag och vart riktigt förvånad när jag såg att det var en lopp på g där 🙂
hoppas det går igen nästa år!
hade ja vetat om denna innan hade jag sprungigt direkt! det är ju min standard-hemma-runda. .
va nere å körde brunnsviken idag och vart riktigt förvånad när jag såg att det var en lopp på g där 🙂
hoppas det går igen nästa år!
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 23:04Jättekul var det idag tyckte jag! (t+)
Jättekul var det idag tyckte jag! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 09:36Nu har jag fyllt i deltagarenkäten så jag tänkte att jag kan skriva mina synpunkter här också.
Jag var förkyld så jag gick banan för att jag ändå ville få delta i detta "upplevelselopp" och få ut min goodiebag och min picknick. Här kommer mina upplevelse
Nu har jag fyllt i deltagarenkäten så jag tänkte att jag kan skriva mina synpunkter här också.
Jag var förkyld så jag gick banan för att jag ändå ville få delta i detta "upplevelselopp" och få ut min goodiebag och min picknick. Här kommer mina upplevelse
Quote from Susan Hartley on 10 October 2010, 10:34Men du missade ju att du kunde få gratis lösnaglar och lösögonfransar i ett av tälten på startplatsen.
Det är väl riktigt häftigt! (#)
Jag håller med dig i dina synpunkter. Jag besvärades dock inte av trängsel, även om jag sprang om väldigt många männi
Men du missade ju att du kunde få gratis lösnaglar och lösögonfransar i ett av tälten på startplatsen.
Det är väl riktigt häftigt! (#)
Jag håller med dig i dina synpunkter. Jag besvärades dock inte av trängsel, även om jag sprang om väldigt många männi
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 17:46De som anmälde sig allra först fick tydligen sport-BH:ar som "premie". Det lottades även ut sport-BH:ar på startnummer hörde jag. En eloge till alla män (förvånansvärt många) som kom till start trots loppets image.
De som anmälde sig allra först fick tydligen sport-BH:ar som "premie". Det lottades även ut sport-BH:ar på startnummer hörde jag. En eloge till alla män (förvånansvärt många) som kom till start trots loppets image.