Quote from Guest on 27 April 2010, 13:46Skall en sväng till Skåne i veckan och tänkte ta ett löppass i Torups terrängen. Finns det dusch och omklädningsmöjligheter på friluftsgården?
Skall en sväng till Skåne i veckan och tänkte ta ett löppass i Torups terrängen. Finns det dusch och omklädningsmöjligheter på friluftsgården?
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 13:56Jag har inte varit inne och sett duschen med egna ögon, men jag är ganska säker på att det finns både dusch och omklädningsrum.
Väldigt fin natur och terräng däromkring iaf.
Jag har inte varit inne och sett duschen med egna ögon, men jag är ganska säker på att det finns både dusch och omklädningsrum.
Väldigt fin natur och terräng däromkring iaf.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 17:19Det finns dusch och omklädningsrum mot betalning. Utan att betala finns toaletter, påfyllning av vatten. Det finns också låsbara skåp.
Det finns dusch och omklädningsrum mot betalning. Utan att betala finns toaletter, påfyllning av vatten. Det finns också låsbara skåp.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 18:17....och det bästa av allt är att det finns BASTU!!!!! 😀
....och det bästa av allt är att det finns BASTU!!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 18:37PERFEKT!!!
PERFEKT!!!