Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonTotal Immersion
You need to log in to create posts and topics.

Är det någon som är intresserad av Total Immersion (http://www.totalimmersion.net)? Jag har fått kontakt med Terrys dotter Fiona som skulle kunna tänka sig att komma till Sverige för att hålla workshop. Preliminärt har vi pratat om juni 2012. Plats: öppen

Varför inte Vansbro i juli?

(t+)

Skulle väldigt gärna men är inte juni svårt!? - Möjligt att få till på våren eller hösten istället?
- Eller, kanske man kan få injudan till workshops i USA?...och göra som en träningsresa?...

Jag är jätteintresserad! Har faktiskt kollat upp deras läger lite, men konstaterade då att det blir alldeles för dyrt.

Går det att få till ett helgläger eller måste det vara en hel vecka? $1300 som ett helveckasläger kostar i USA tycker jag är för dyrt,

Priset är helt öppet än för att vi vet inte ens var, vilket badhus, osv. men vad jag förstod från Fiona, är hon mer intresserad att åka runt och hålla workshop än att tjäna pengar på det. Så det blir självkostnadspris för henne.

Juni var hennes förslag m

Klitterbadet i Falkenberg - saltvatten i både 50 meters och barnbassängen. Sedan finns det också en handikappbassäng med varmare vatten och reglerbart djup.

Tri väst brukar visst ha läger där och många simklubbar tränar där - saltvattnet gör att man flyt

Är det föreläsning så borde Vansbro vara bäst.
Är det med träning i bassäng så är Göteborg bäst. 🙂

Vore kul med en workshop. Säg till om det blir något.

Jag är intresserad om det blir i Skåne.