Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 15:21Jag kan absolut vara intresserad. TI känns lite som POSE fast i vattnet, men det verkar fungera rätt bra.
Jag kan absolut vara intresserad. TI känns lite som POSE fast i vattnet, men det verkar fungera rätt bra.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 15:37Det låter mycket intressant.
Det låter mycket intressant.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 22:24Klart intressant. Eriksdalsbadet Stockholm är mitt förslag.
Klart intressant. Eriksdalsbadet Stockholm är mitt förslag.
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 15:20intresserad också i fall det blir i Stockholm.
intresserad också i fall det blir i Stockholm.
Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 19:51Är absolut intresserad, är med om det inte hamnar för långt norr ut.
//Ovewww.triathlon-fraggeln.blogspot.com
Är absolut intresserad, är med om det inte hamnar för långt norr ut.
//Ove
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 18:57Definitivt intresserad. Helst i väst.
Definitivt intresserad. Helst i väst.
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 19:03Intressant även i Uppsala!
Intressant även i Uppsala!
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 20:56Jag är också intresserad. Helst i Sthlmsområdet eller norrut.
Jag är också intresserad. Helst i Sthlmsområdet eller norrut.
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 22:16Det blir nog svårt att tillfredsställa alla olika viljor när det gäller geografisk planering... Jag röstar på ett ställe som blir så smidigt för läraren som möjligt. Att överhuvudtaget få hit en TI-lärare tycker jag gör det värt en resa!
Det blir nog svårt att tillfredsställa alla olika viljor när det gäller geografisk planering... Jag röstar på ett ställe som blir så smidigt för läraren som möjligt. Att överhuvudtaget få hit en TI-lärare tycker jag gör det värt en resa!
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 21:02Är helt klart intresserad, bäst vore om det inte låg under sommarmånaderna, då tävlar man ju :))
Är helt klart intresserad, bäst vore om det inte låg under sommarmånaderna, då tävlar man ju :))