Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningTotalimmersion Sweden
You need to log in to create posts and topics.

12

"FB vs FB" har nog att göra med att TotalImmersion har en stor närvaro på Facebook.

@Lars: Jag kan hålla med dig, men det som inte är förbjudet är ju tillåtet, eller hur? Det finns ju hur många arrangörer som helst som informerar om arrangemang genom Funbeat, så varför inte? Det är klart att det mesta har ett kommersiellt syfte, men jag

Lennart: Jag håller med dig helt och hållet! Men det svåra är vart drar man gränsen?
Om jag lägger in en länk till min egna sida/webbhopp så är det ju ingen diskussion och det ser man hur hårt det slås ner på. Men om en god vän till mig länkar så är det i

Jag irriterar mig nog mer på pannlamps- och cykellampsreklamen som görs i alla trådar om lampor... Den här tråden om TI Sweden handlar ju bara om vart man kan hitta mera info.

@ Lars: Du kan i alla fall vara helt övertygad att jag personligen inte har någon som helst kommersiell vinning av detta. Terry är min kompis och han har bett mig hjälpa till att fixa en plats att vara på och att praktiskt göra det möjligt för TI att star

Spännande, ska genast gå med!

Detta låter intressant. Visserligen kanske det inte blir ett TI-klinikbesök för mig redan till våren men jag är intresserad framöver. Skall ta och gå med i facebook-gruppen.

Själv tillhör jag dem som tagit hjälp av TI-metoden för att lära sig crawl i vu

http://iof4.idrottonline.se/SISUIdrottsutbildarna/Sokvarautbildningar/?eventid=135651&sisuorgid=29002

Men det verkar inte vara Terry som ska vara lärare?

Edit: Ser på Facebook att Terry inte kommer kunna vara med eftersom han fått personliga förhinder (

Det står inte att han inte kommer vara med. Det står att "Terry kan troligen inte komma....."... vilket jag tolkar som att det inte är ristat i sten och jag håller hoppet uppe. Om han INTE kommer, så är det ju två otroligt duktiga TI coacher som närvarar

12