Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 19:55"FB vs FB" har nog att göra med att TotalImmersion har en stor närvaro på Facebook.
"FB vs FB" har nog att göra med att TotalImmersion har en stor närvaro på Facebook.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 18:24@Lars: Jag kan hålla med dig, men det som inte är förbjudet är ju tillåtet, eller hur? Det finns ju hur många arrangörer som helst som informerar om arrangemang genom Funbeat, så varför inte? Det är klart att det mesta har ett kommersiellt syfte, men jag
@Lars: Jag kan hålla med dig, men det som inte är förbjudet är ju tillåtet, eller hur? Det finns ju hur många arrangörer som helst som informerar om arrangemang genom Funbeat, så varför inte? Det är klart att det mesta har ett kommersiellt syfte, men jag
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 19:17Lennart: Jag håller med dig helt och hållet! Men det svåra är vart drar man gränsen?
Om jag lägger in en länk till min egna sida/webbhopp så är det ju ingen diskussion och det ser man hur hårt det slås ner på. Men om en god vän till mig länkar så är det i
Lennart: Jag håller med dig helt och hållet! Men det svåra är vart drar man gränsen?
Om jag lägger in en länk till min egna sida/webbhopp så är det ju ingen diskussion och det ser man hur hårt det slås ner på. Men om en god vän till mig länkar så är det i
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 10:38Jag irriterar mig nog mer på pannlamps- och cykellampsreklamen som görs i alla trådar om lampor... Den här tråden om TI Sweden handlar ju bara om vart man kan hitta mera info.
Jag irriterar mig nog mer på pannlamps- och cykellampsreklamen som görs i alla trådar om lampor... Den här tråden om TI Sweden handlar ju bara om vart man kan hitta mera info.
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 13:41@ Lars: Du kan i alla fall vara helt övertygad att jag personligen inte har någon som helst kommersiell vinning av detta. Terry är min kompis och han har bett mig hjälpa till att fixa en plats att vara på och att praktiskt göra det möjligt för TI att star
@ Lars: Du kan i alla fall vara helt övertygad att jag personligen inte har någon som helst kommersiell vinning av detta. Terry är min kompis och han har bett mig hjälpa till att fixa en plats att vara på och att praktiskt göra det möjligt för TI att star
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 11:18Spännande, ska genast gå med!
Spännande, ska genast gå med!
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 13:51Detta låter intressant. Visserligen kanske det inte blir ett TI-klinikbesök för mig redan till våren men jag är intresserad framöver. Skall ta och gå med i facebook-gruppen.
Själv tillhör jag dem som tagit hjälp av TI-metoden för att lära sig crawl i vu
Detta låter intressant. Visserligen kanske det inte blir ett TI-klinikbesök för mig redan till våren men jag är intresserad framöver. Skall ta och gå med i facebook-gruppen.
Själv tillhör jag dem som tagit hjälp av TI-metoden för att lära sig crawl i vu
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 07:43http://iof4.idrottonline.se/SISUIdrottsutbildarna/Sokvarautbildningar/?eventid=135651&sisuorgid=29002
Men det verkar inte vara Terry som ska vara lärare?
Edit: Ser på Facebook att Terry inte kommer kunna vara med eftersom han fått personliga förhinder (
Men det verkar inte vara Terry som ska vara lärare?
Edit: Ser på Facebook att Terry inte kommer kunna vara med eftersom han fått personliga förhinder (
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 14:57Det står inte att han inte kommer vara med. Det står att "Terry kan troligen inte komma....."... vilket jag tolkar som att det inte är ristat i sten och jag håller hoppet uppe. Om han INTE kommer, så är det ju två otroligt duktiga TI coacher som närvarar
Det står inte att han inte kommer vara med. Det står att "Terry kan troligen inte komma....."... vilket jag tolkar som att det inte är ristat i sten och jag håller hoppet uppe. Om han INTE kommer, så är det ju två otroligt duktiga TI coacher som närvarar