Quote from Guest on 29 June 2012, 14:51Någon gång under 2013 kommer det en sjukt rolig tävling till Sverige (Göteborg, Stockholm).
Alltså tävlingen är inte 7/6-13 utan någon gång under 2013, var tvungen att regga något datum!
Jag tycker att alla som läser detta skall gå in och regga sig på der
Någon gång under 2013 kommer det en sjukt rolig tävling till Sverige (Göteborg, Stockholm).
Alltså tävlingen är inte 7/6-13 utan någon gång under 2013, var tvungen att regga något datum!
Jag tycker att alla som läser detta skall gå in och regga sig på der
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 15:01Ser SÅ fram emot Tough Mudder!! Skrev upp mig för läääänge sen. 😀
Ser SÅ fram emot Tough Mudder!! Skrev upp mig för läääänge sen. 😀
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 18:12Har också signat upp mig. Had annars funderat på Tough Guy i UK, men kommer det hit så är det ju bättre. 🙂
Har också signat upp mig. Had annars funderat på Tough Guy i UK, men kommer det hit så är det ju bättre. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 17:44Tough guy in UK is a great thing - charming and cool and legendary... but this looks and feels a ton more organised... Just figuring out which event was what, getting entered and figuring out how to find the race location seems to be 49% of the challenge
Tough guy in UK is a great thing - charming and cool and legendary... but this looks and feels a ton more organised... Just figuring out which event was what, getting entered and figuring out how to find the race location seems to be 49% of the challenge
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 19:22(In a whispering, spooky voice):
The T-shirt... The T-shirt...
(In a whispering, spooky voice):
The T-shirt... The T-shirt...
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 16:51Verkar vara ett kul lopp. 🙂
Anmälde mig för ett tag sedan.Någon som har bra tips på träningsupplägg?
Löpning är självklart, har börjat lägga in styrkeövningar i löpningen också.Någon som vet var man kan hitta en hinderbana i Göteborgstrakten?
Verkar vara ett kul lopp. 🙂
Anmälde mig för ett tag sedan.
Någon som har bra tips på träningsupplägg?
Löpning är självklart, har börjat lägga in styrkeövningar i löpningen också.
Någon som vet var man kan hitta en hinderbana i Göteborgstrakten?
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 21:56Du kan testa en på lördag
http://www.militaryfitness.se/fitnessdagen-2012-10340601
Du kan testa en på lördag
http://www.militaryfitness.se/fitnessdagen-2012-10340601
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 11:15Darn, skall på teater med dottern kl. 13-15.
Hade gärna testat den.
Hoppas det dyker upp bilder från den senare.
Darn, skall på teater med dottern kl. 13-15.
Hade gärna testat den.
Hoppas det dyker upp bilder från den senare.
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 12:49Finns väl någon stridshinderbana i göteborg har för mig att AMF1 ligger där. I Karlsborg kunde vem som helst springa den då banan ligger utanför regementsområdet!
Finns väl någon stridshinderbana i göteborg har för mig att AMF1 ligger där. I Karlsborg kunde vem som helst springa den då banan ligger utanför regementsområdet!
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 17:47Någon som var på Fitnessdagen i Göteborg?
Hur var hinderbanan?
Någon som var på Fitnessdagen i Göteborg?
Hur var hinderbanan?