Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 20:17Är detta samma som Tough Viking? Både TM och TV låter ju spännande.
http://toughviking.se/
Är detta samma som Tough Viking? Både TM och TV låter ju spännande.
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 04:59Tough Viking: "Inspirationen till detta lopp kommer från de framgångsrika ”Obstacle Races” i USA och England, som haft över 500000 deltagare. Vi kan dock garantera att detta lopp är både hårdare och roligare."
Tough Mudder: "Tough Mudder was founded by W
Tough Viking: "Inspirationen till detta lopp kommer från de framgångsrika ”Obstacle Races” i USA och England, som haft över 500000 deltagare. Vi kan dock garantera att detta lopp är både hårdare och roligare."
Tough Mudder: "Tough Mudder was founded by W
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 08:45Tough Viking är inte i närheten av Tough Mudder enligt mig!
Jag var i England och körde Tough Mudder för 2 veckor sedan lätt det roligaste passet jag någonsin gjort:-)
Många gånger roligare än jag kunde tänka mig.
Tough Viking är inte i närheten av Tough Mudder enligt mig!
Jag var i England och körde Tough Mudder för 2 veckor sedan lätt det roligaste passet jag någonsin gjort:-)
Många gånger roligare än jag kunde tänka mig.
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 12:58Ser att datumen börjar sina under 2013 och ingenting för Sverige.
Får skutta igenom Tough Viking och längta tills Tough Mudder kommer..
Ser att datumen börjar sina under 2013 och ingenting för Sverige.
Får skutta igenom Tough Viking och längta tills Tough Mudder kommer..
Quote from Funbeat user on 28 February 2013, 14:30@ Jonas:
Hur kan du veta att Viking är skräp? Det är väl första gången som det körs?
@ Jonas:
Hur kan du veta att Viking är skräp? Det är väl första gången som det körs?
Quote from Funbeat user on 1 March 2013, 09:00jag säger inte att det är skräp utan menar att det är 7 km kortare och ungefär hälften så mycket hinder som Tough Mudder.
Det tycker jag är rätt mycket kortare än Mudder vilket innebär inte fullt lika tufft.
För mig är valet enkelt om det skulle gälla Vik
jag säger inte att det är skräp utan menar att det är 7 km kortare och ungefär hälften så mycket hinder som Tough Mudder.
Det tycker jag är rätt mycket kortare än Mudder vilket innebär inte fullt lika tufft.
För mig är valet enkelt om det skulle gälla Vik