Quote from Guest on 14 September 2013, 05:48Någon som tänker köra Tough Mudder 2014? Tävlingen kommer till Sverige, 19 km med 25 hinder och massor med lera. Hur kul som helst antagligen 🙂
Jag har börjat träningen....
Www.toughmudder.com
Någon som tänker köra Tough Mudder 2014? Tävlingen kommer till Sverige, 19 km med 25 hinder och massor med lera. Hur kul som helst antagligen 🙂
Jag har börjat träningen....
http://Www.toughmudder.com
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 05:58Hi Per!
Yeah, it sounds like a lot if fun! But where have you seen it is (definitely) coming to Sweden? Det var ryckte om det hela 2013 också och det fanns till och med någon intresseanmälan på webbsidan men sedan händer ingenting. Jag byggde upp förvänt
Hi Per!
Yeah, it sounds like a lot if fun! But where have you seen it is (definitely) coming to Sweden? Det var ryckte om det hela 2013 också och det fanns till och med någon intresseanmälan på webbsidan men sedan händer ingenting. Jag byggde upp förvänt
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 08:45Det blev ju Tough Viking istället, var för några veckor sedan och kommer säkerligen tillbaka nästa år.
Det blev ju Tough Viking istället, var för några veckor sedan och kommer säkerligen tillbaka nästa år.
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 23:22Jag körde Tough Viking men tyckte det var lite mesigt faktiskt. För lätta hinder utom sista elhindret som tog tätt när man var dyngsur. Det var dock ett kul spektakel och löpningen var jobbigare än jag trodde då gärdet var knöligt att springa på.
ska dock
Jag körde Tough Viking men tyckte det var lite mesigt faktiskt. För lätta hinder utom sista elhindret som tog tätt när man var dyngsur. Det var dock ett kul spektakel och löpningen var jobbigare än jag trodde då gärdet var knöligt att springa på.
ska dock
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 06:43All-in!
All-in!
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 23:06Vill ni bli trötta på riktigt så kan ni ju testa Kullamannen istället.
Vill ni bli trötta på riktigt så kan ni ju testa Kullamannen istället.
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 06:54Vad är Kullamannen? Vi vill bli trötta 🙂
Vad är Kullamannen? Vi vill bli trötta 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 11:17http://kullamannen.com/
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 20:36Ser jobbigt ut 🙂
Men inte lika kul som TM tror jag.
Ser jobbigt ut 🙂
Men inte lika kul som TM tror jag.
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 09:24Du har nog rätt, det är förmodligen kuligare.. (om man gillar löpning, alltså)
Men det är lugnt Per, det är redan fulltecknat för nästa år.
Du har nog rätt, det är förmodligen kuligare.. (om man gillar löpning, alltså)
Men det är lugnt Per, det är redan fulltecknat för nästa år.