Quote from Guest on 16 July 2011, 17:31Ja, jag personligen har hamnat i en motivationssvacka och vill gärna ha någon att jogga med för att göra det roligt igen. Tänkte att fler kanske gick och funderade i samma banor, eller kanske sökte någon att jogga med under besöket i en främmande städer e
Ja, jag personligen har hamnat i en motivationssvacka och vill gärna ha någon att jogga med för att göra det roligt igen. Tänkte att fler kanske gick och funderade i samma banor, eller kanske sökte någon att jogga med under besöket i en främmande städer e
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 17:41Bra initiativ!
Måste dessvärre erkänna att detta inte är ett svar på din fråga, utan endast en liknande .. Fast det var ju lite det den var till för.
Jag söker en person, man eller kvinna, för att hålla motivationen uppe. Håller till i Nässjö, Småland.
Bra initiativ!
Måste dessvärre erkänna att detta inte är ett svar på din fråga, utan endast en liknande .. Fast det var ju lite det den var till för.
Jag söker en person, man eller kvinna, för att hålla motivationen uppe. Håller till i Nässjö, Småland.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 18:25Håller med Hampus, bra initiativ Jessie! Synd jag inte var hemma (jag kommer från Ljungandalen), så hade vi kunnat springa ett par svängar.
Oftast när det söks löparkompisar här på FB så handlar det om "någon i Vasastan/Kungsholmen...", "är det någon i H
Håller med Hampus, bra initiativ Jessie! Synd jag inte var hemma (jag kommer från Ljungandalen), så hade vi kunnat springa ett par svängar.
Oftast när det söks löparkompisar här på FB så handlar det om "någon i Vasastan/Kungsholmen...", "är det någon i H
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 23:14Man tackar för det myckna berömmet! Hoppas fler löparhungriga(ioch snackhungriga - prova den på firefox;)) hittar hit =)
Man tackar för det myckna berömmet! Hoppas fler löparhungriga(ioch snackhungriga - prova den på firefox;)) hittar hit =)
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 20:25Precis vad jag var ute efter. Högajustenleden någon??
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=98265
Precis vad jag var ute efter. Högajustenleden någon??
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=98265
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 20:58Häftigt! Hoppas du hittar någon "där uppe" som vill dela en vägen en bit =)
Häftigt! Hoppas du hittar någon "där uppe" som vill dela en vägen en bit =)
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 21 July 2011, 12:28Jag bor i Sundsvall (Haga) och springer gärna med dig. Vi har ungefär samma tempo också.
Vad har du för mål med löpningen?
Jag bor i Sundsvall (Haga) och springer gärna med dig. Vi har ungefär samma tempo också.
Vad har du för mål med löpningen?
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 22:51Jippie! Jag jobbar praktiskt taget nästgårds!
Mitt mål är AXA fjällmarathon, med ett litet delmål i form av HK halvmaran (om bara några veckor!). När passar det sig?
Jippie! Jag jobbar praktiskt taget nästgårds!
Mitt mål är AXA fjällmarathon, med ett litet delmål i form av HK halvmaran (om bara några veckor!). När passar det sig?
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 30 July 2011, 13:52Hej Jessie!
Jag har haft ont i en häl, så jag vågar inte planera in någon löpning nu. Men hoppas att det försvinner snabbt. Det kom i torsdags och känns redan mycket bättre så det är säkert inget problem. 🙂
Hoppas det går bra för dig nästa helg på HK.
Hej Jessie!
Jag har haft ont i en häl, så jag vågar inte planera in någon löpning nu. Men hoppas att det försvinner snabbt. Det kom i torsdags och känns redan mycket bättre så det är säkert inget problem. 🙂
Hoppas det går bra för dig nästa helg på HK.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 20:14Ja en gång innan men tvungen att bryta då, så målet är att fullfölja i lugn takt och vara klar för AXA fjällmarathon helgen efter. Lite offT kanske, men det ska bli skitkul!
Ajdå, hälsenor är ju inte att leka med - hoppas du kryar på dig! Nåväl, det är b
Ja en gång innan men tvungen att bryta då, så målet är att fullfölja i lugn takt och vara klar för AXA fjällmarathon helgen efter. Lite offT kanske, men det ska bli skitkul!
Ajdå, hälsenor är ju inte att leka med - hoppas du kryar på dig! Nåväl, det är b