Quote from Guest on 3 September 2007, 15:20Efter årets S:t Erikslopp uppkom förfrågan om att fixa FunBeat-tröjor, se initial diskusison på http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=15152
Flyttar diskussionen hit istället.
Lite summering (ej hela citat utan ihopklippt) vad olika per
Efter årets S:t Erikslopp uppkom förfrågan om att fixa FunBeat-tröjor, se initial diskusison på http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=15152
Flyttar diskussionen hit istället.
Lite summering (ej hela citat utan ihopklippt) vad olika per
Quote from Urban Nilsson on 3 September 2007, 15:30Jag köper gärna en tröja eller ett linne. Tycker upplägget med ryggtryck är bra även om jag nog mest kommer ha den under träning. Jag tränar nog mer än jag tävlar.
Jag köper gärna en tröja eller ett linne. Tycker upplägget med ryggtryck är bra även om jag nog mest kommer ha den under träning. Jag tränar nog mer än jag tävlar.
Quote from Panama B on 3 September 2007, 15:38Jag ar med och köper gärna cykeltröja med fickor...
Jag ar med och köper gärna cykeltröja med fickor...
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 15:48Kan tänka mig att köpa såväl tröja som en cykeltröja beroende på vilket det blir - men helst inte en bomulls-t-tröja ...
Kan tänka mig att köpa såväl tröja som en cykeltröja beroende på vilket det blir - men helst inte en bomulls-t-tröja ...
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 16:03Bra idé. Köper gärna en tröja.
Bra idé. Köper gärna en tröja.
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 16:06Köper också gärna en tröja! 🙂
Köper också gärna en tröja! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 16:23Tröja för löpning (och gym) är nog vad jag har mest behov av för tillfället, men blir det inte för dyrt och det finns, så kanske en cykeltröja är kul att ha också. Men det måste vara funktionsmaterial annars funkar det inte.
Tröja för löpning (och gym) är nog vad jag har mest behov av för tillfället, men blir det inte för dyrt och det finns, så kanske en cykeltröja är kul att ha också. Men det måste vara funktionsmaterial annars funkar det inte.
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 17:39Är tanken att vi skriver vad vi vill ha här och sedan samlar Olle in synpunkterna och bestämmer vad det blir för tröja, färg, tryck samt placering av tryck?
Har en känsla av att det tidigare runnit ut i sanden just för att det var svårt att enas. Så om a
Är tanken att vi skriver vad vi vill ha här och sedan samlar Olle in synpunkterna och bestämmer vad det blir för tröja, färg, tryck samt placering av tryck?
Har en känsla av att det tidigare runnit ut i sanden just för att det var svårt att enas. Så om a
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 18:10Jag skulle faktiskt tycka det var riktigt kul att ha en sån tröja! Helst då i funktionsmatrial som andas. det här med fickor fattar jag inte riktigt men... Jag skulle helt klart kunna tänka mig att köpa en, även om jag inte skulle se så många andra FBare
Jag skulle faktiskt tycka det var riktigt kul att ha en sån tröja! Helst då i funktionsmatrial som andas. det här med fickor fattar jag inte riktigt men... Jag skulle helt klart kunna tänka mig att köpa en, även om jag inte skulle se så många andra FBare
Quote from Fredrik Johansson on 3 September 2007, 18:23Jag tycker också att det är en bra idé. Jag vill ha! 😀
Jag tror också att det är lättast att Olle enväldigt bestämmer (om han vill förstås). Att göra alla till viljes är en omöjlighet.
Jag tycker också att det är en bra idé. Jag vill ha! 😀
Jag tror också att det är lättast att Olle enväldigt bestämmer (om han vill förstås). Att göra alla till viljes är en omöjlighet.