Quote from ellen olsson on 3 September 2007, 20:44Jag är intresserad av:
- cykeltröja med hel dragkedja (Kort, fjuttig "svensk" dito är kasst!)
- kroppsnära - Salomon vet vad jag menar 🙂 - t-shirt i funktionsmaterial
Jag är intresserad av:
- cykeltröja med hel dragkedja (Kort, fjuttig "svensk" dito är kasst!)
- kroppsnära - Salomon vet vad jag menar 🙂 - t-shirt i funktionsmaterial
Quote from Jan Lundquist on 3 September 2007, 20:45Jag är på kroppsnära. Vill inte ha cykeltröja.
Jag är på kroppsnära. Vill inte ha cykeltröja.
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 20:49Jag vill också ha något kroppsnära och inte någon cykeltröja.
Jag vill också ha något kroppsnära och inte någon cykeltröja.
Quote from Ebba Johansson on 3 September 2007, 21:05jag är också inne på cykeltröja med fickor! 😀
jag är också inne på cykeltröja med fickor! 😀
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 21:46Håller med Fialotta - kroppsnära men inte cykeltröja 🙂
Håller med Fialotta - kroppsnära men inte cykeltröja 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 21:58Linnen typ i Boxarlinne form, är ganska najs, tycker dem är helt underbara att ha när man tränar... 🙂
Kanske även tjocktröjor? Börjar ju faktiskt bli kallt ute snart 😉
Linnen typ i Boxarlinne form, är ganska najs, tycker dem är helt underbara att ha när man tränar... 🙂
Kanske även tjocktröjor? Börjar ju faktiskt bli kallt ute snart 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 22:00Eh, är inte cykeltröjor kroppsnära eller vad menar ni med kroppsnära? Min första cykeltröja var garanterat kroppsnära, det var mer som kroppsstrumpa... Cykeltröjor ska vara tighta, annars fladdrar de.
Min definition av cykeltröja till skillnad från andra
Eh, är inte cykeltröjor kroppsnära eller vad menar ni med kroppsnära? Min första cykeltröja var garanterat kroppsnära, det var mer som kroppsstrumpa... Cykeltröjor ska vara tighta, annars fladdrar de.
Min definition av cykeltröja till skillnad från andra
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 22:06Sign me up!
Skulle kunna tänka mig en tjocktröja med snyggt tryck (inget vanligt crap tryck, gärna lite av de förslag som nämnts innan) eller något linne med snyggt tryck.Kan det här bli något? 😀
Sign me up!
Skulle kunna tänka mig en tjocktröja med snyggt tryck (inget vanligt crap tryck, gärna lite av de förslag som nämnts innan) eller något linne med snyggt tryck.
Kan det här bli något? 😀
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 22:12Alltså, gärna en kroppsnära funktionströja men utan krage, utan dragkedjor och utan andra knepiga detaljer. 🙂
Tänker mig en tight funktionströja som man skulle kunna springa i. Fickor tar jag med mig om jag behöver, jag hakar på en eller ett par på vät
Alltså, gärna en kroppsnära funktionströja men utan krage, utan dragkedjor och utan andra knepiga detaljer. 🙂
Tänker mig en tight funktionströja som man skulle kunna springa i. Fickor tar jag med mig om jag behöver, jag hakar på en eller ett par på vät
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 22:16Jag köper gärna en cykeltröja med fickor + en träningströja för gymträning/löpning, lite beroende på vad det blir för pris på dom. 😉
Jag köper gärna en cykeltröja med fickor + en träningströja för gymträning/löpning, lite beroende på vad det blir för pris på dom. 😉