Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTröja med tryck
You need to log in to create posts and topics.

Glöm inte de små storlekarna!

Inte alltför sällan har jag fått gå hem utan bara för att minsta storleken är small eller så är small slut för att de går först :).

Lite funderar jag också på hurdan cykeltröja vi pratar om?
Jag har två, en utan ärmar och en med kort ärm och lösa till, bägge med blixtlås hela vägen fram, men inga kragar.
Det finns ju olika modeller på dem också; Linus verkar tala om en klassisk med ko

*viftar ivrigt* Jag behöver också liten storlek!

Isf : jag vill ha en lång damstl ... en som inte är för kort i ryggen, men inte flaxar ...

Jag är också intresserad av tröja. 🙂

Tröja eller linne låter bra, så länge det är funktionsmaterial så går det mesta hem hos mig. Bara det inte blir cykeltröja med läskig dragkedja!

Glöm inte att det inte bara är tjejer som är intresserade. XL eller XXL tack!

Ja damstorlek vore grejt för iaf när det gäller cykeltröjor så har jag problem med herrstorlekarna för jag får inte plats på vissa ställen* fast de är för stora i övrigt (H:).

Jag tänker mig cykeltröjan som tajt, kortärmad, med krage och lång dragkedja.

> Jag har två, en utan ärmar och en med kort ärm och lösa till, bägge med blixtlås hela vägen fram, men inga kragar.

Jag har hejdlöst många cykeltröjor men krage har jag aldrig sett röken av så glöm det där med krage. Det finns inte.
F.ö. så kan du använ

Jag vill ha en vanlig träningströja. För mig är det en tanktop eller brottarlinne, figursydd och lite lagom tajt i funktionsmaterial.
BILD:http://www.teamsportia.se/i/produkt/250px/655482-puma-tank-top.jpg

Jag vill inte ha krage eller fickor som cykeltrö