Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 08:47Glöm inte de små storlekarna!
Inte alltför sällan har jag fått gå hem utan bara för att minsta storleken är small eller så är small slut för att de går först :).
Glöm inte de små storlekarna!
Inte alltför sällan har jag fått gå hem utan bara för att minsta storleken är small eller så är small slut för att de går först :).
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 08:48Lite funderar jag också på hurdan cykeltröja vi pratar om?
Jag har två, en utan ärmar och en med kort ärm och lösa till, bägge med blixtlås hela vägen fram, men inga kragar.
Det finns ju olika modeller på dem också; Linus verkar tala om en klassisk med ko
Lite funderar jag också på hurdan cykeltröja vi pratar om?
Jag har två, en utan ärmar och en med kort ärm och lösa till, bägge med blixtlås hela vägen fram, men inga kragar.
Det finns ju olika modeller på dem också; Linus verkar tala om en klassisk med ko
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 08:49*viftar ivrigt* Jag behöver också liten storlek!
*viftar ivrigt* Jag behöver också liten storlek!
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 08:50Isf : jag vill ha en lång damstl ... en som inte är för kort i ryggen, men inte flaxar ...
Isf : jag vill ha en lång damstl ... en som inte är för kort i ryggen, men inte flaxar ...
Quote from Christer Heinbäck on 4 September 2007, 09:02Jag är också intresserad av tröja. 🙂
Jag är också intresserad av tröja. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 09:07Tröja eller linne låter bra, så länge det är funktionsmaterial så går det mesta hem hos mig. Bara det inte blir cykeltröja med läskig dragkedja!
Tröja eller linne låter bra, så länge det är funktionsmaterial så går det mesta hem hos mig. Bara det inte blir cykeltröja med läskig dragkedja!
Quote from Lars Mörrby on 4 September 2007, 09:10Glöm inte att det inte bara är tjejer som är intresserade. XL eller XXL tack!
Glöm inte att det inte bara är tjejer som är intresserade. XL eller XXL tack!
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 09:11Ja damstorlek vore grejt för iaf när det gäller cykeltröjor så har jag problem med herrstorlekarna för jag får inte plats på vissa ställen* fast de är för stora i övrigt (H:).
Jag tänker mig cykeltröjan som tajt, kortärmad, med krage och lång dragkedja.
Ja damstorlek vore grejt för iaf när det gäller cykeltröjor så har jag problem med herrstorlekarna för jag får inte plats på vissa ställen* fast de är för stora i övrigt (H:).
Jag tänker mig cykeltröjan som tajt, kortärmad, med krage och lång dragkedja.
Quote from ellen olsson on 4 September 2007, 09:20> Jag har två, en utan ärmar och en med kort ärm och lösa till, bägge med blixtlås hela vägen fram, men inga kragar.
Jag har hejdlöst många cykeltröjor men krage har jag aldrig sett röken av så glöm det där med krage. Det finns inte.
F.ö. så kan du använ
> Jag har två, en utan ärmar och en med kort ärm och lösa till, bägge med blixtlås hela vägen fram, men inga kragar.
Jag har hejdlöst många cykeltröjor men krage har jag aldrig sett röken av så glöm det där med krage. Det finns inte.
F.ö. så kan du använ
Quote from Jan Lundquist on 4 September 2007, 09:24Jag vill ha en vanlig träningströja. För mig är det en tanktop eller brottarlinne, figursydd och lite lagom tajt i funktionsmaterial.
BILD:http://www.teamsportia.se/i/produkt/250px/655482-puma-tank-top.jpgJag vill inte ha krage eller fickor som cykeltrö
Jag vill ha en vanlig träningströja. För mig är det en tanktop eller brottarlinne, figursydd och lite lagom tajt i funktionsmaterial.
BILD:http://www.teamsportia.se/i/produkt/250px/655482-puma-tank-top.jpg
Jag vill inte ha krage eller fickor som cykeltrö