Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 22:18Är det bara en OK träningströja köper jag den.
Vanlig funktionströja eller cykelvarianten går lika bra.
Jag kan se en poäng med att båda varianter finns till försäljning. Det är ju kul om vi kan ha dessa plagg när vi tävlar i vår sport. Löpning och cykel
Är det bara en OK träningströja köper jag den.
Vanlig funktionströja eller cykelvarianten går lika bra.
Jag kan se en poäng med att båda varianter finns till försäljning. Det är ju kul om vi kan ha dessa plagg när vi tävlar i vår sport. Löpning och cykel
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 22:23Vill ha. Var skickar jag pengarna? 🙂
Vill ha. Var skickar jag pengarna? 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 23:41vill absolut ha en tröja. men utan fickor på ryggen.
vill absolut ha en tröja. men utan fickor på ryggen.
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 23:46Linne är ju det jag helst springer (o gympar) i så jag lanserar då raskt alternativet funktionslinne 😉
Linne i funktionsmaterial med väl ringade ärmhål etc som inte skaver.
Linne är ju det jag helst springer (o gympar) i så jag lanserar då raskt alternativet funktionslinne 😉
Linne i funktionsmaterial med väl ringade ärmhål etc som inte skaver.
Quote from ellen olsson on 4 September 2007, 00:01> Linne i funktionsmaterial med väl ringade ärmhål etc som inte skaver.
Kallas de inte för halsband då? 😉
> Linne i funktionsmaterial med väl ringade ärmhål etc som inte skaver.
Kallas de inte för halsband då? 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 00:14😀
Halsband _brukar_ inte ha delar under armarna, tror det kallas för sele då kanske?
😀
Halsband _brukar_ inte ha delar under armarna, tror det kallas för sele då kanske?
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 00:33jag hänger inte heller m i vad som är cykeltröja o inte, för mig lät det där mer som en "joggingtröja" eftersom jag har problem m att göra av vattenflaskan när jag springer...;)
Jag köper jättegärna ngn typ av tröja, men måste hålla m de andra tjejerna h
jag hänger inte heller m i vad som är cykeltröja o inte, för mig lät det där mer som en "joggingtröja" eftersom jag har problem m att göra av vattenflaskan när jag springer...;)
Jag köper jättegärna ngn typ av tröja, men måste hålla m de andra tjejerna h
Quote from Linn Bäärnhielm on 4 September 2007, 06:54Jag är intreserad av en träningsträja och om det inte blir för dyrt även en cykeltröja.
Jag är intreserad av en träningsträja och om det inte blir för dyrt även en cykeltröja.
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 08:05Jag vill oxå köpa en tröja.
Det kvittar om det blir en cykeltröja.
Allt går att springa i, även om man springer orientering!
Jag vill oxå köpa en tröja.
Det kvittar om det blir en cykeltröja.
Allt går att springa i, även om man springer orientering!
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 08:34Kanske ett linne OCH en cykeltröja så blir det två lite olika grejer och alla kan bli någorlunda nöjda? 🙂
Kanske ett linne OCH en cykeltröja så blir det två lite olika grejer och alla kan bli någorlunda nöjda? 🙂