Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTröja med tryck
You need to log in to create posts and topics.

Precis sån vill jag också ha Stina! 🙂

Det blir ganska svårt att hitta alla modellerna av tröjor.
Kör med cykeltröja hel dragkedja och löplinne sedan får man själv vara skräddare/sömmerska för att fixa passformen.

Gärna retrostuk utan en massa plottriga loggor/text.
Meningen är att folk sk

"F.ö. så kan du använda de lösa ärmarna till vilken kortärmad cykeltröja som helst. "
Nämen? vad säger du?
😀

F ö skulle DU ha de här till vilken tröja som helst? 😉
BILD:http://www.fitinstyle.eu/fitinstyle/userdata/bilder/pic_1140519707/vorschau.jpg

Viktigast för mig är en tröja som inte ger skavsår. Tycker kläder har en tendens att göra det när man är ute och springer länge. Vet inte hur det är med dragkedjor men det låter lite skrämmande..... Linne använder inte jag, skulle inte sätta på mig ett me

Jag vill ha en sån som Stina har!!!
nej tack till blixtlåset....låter läskigt

Jag har inte lästa allt här så kanske förslag ha redan kommit.
Jag skulle vilja ha en tröja med fickor där bak, som en cykeltröja.
Enormt praktiskt

Hej. Jag är relativt ny här på FB, har mest läst inlägg hittills.
Skulle också vara intresserad av en FB tröja, så mitt önskemål är att inte glömma oss tjejer som drar lite större storlekar, för vi finns också, även här på FB 🙂

Okej, jag vill gärna ha en "kropssnära" tröja. Men med en hel dragkedja???? Hur ska man då kunna springa med den? För det är väl löpargruppen som är störst här...

Vill absolut inte ha någon dragkedja som skaver mej på magen när jag springer! 😮

Men jag antar och hoppas att det blir två varianter så att alla blir glada. 🙂

Jag har dragkedja på alla mina cykeltröjor och jag lovar att den knappt känns. Den är insydd på ett finurligt vis och dessutom jättetunn.