Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 17:01Tror att det finns en hel del folk här som inte är beredda att betala hur mycket som helst, för att de faktiskt vanligtvis inte köper för hypade träningskläder. Cykeltröja är nog lite dyrt för dessa.... Tror fortfrarande starkt på en vanlig enkel funktio
Tror att det finns en hel del folk här som inte är beredda att betala hur mycket som helst, för att de faktiskt vanligtvis inte köper för hypade träningskläder. Cykeltröja är nog lite dyrt för dessa.... Tror fortfrarande starkt på en vanlig enkel funktio
Quote from Panama B on 4 September 2007, 17:04Maria , Linus se mitt förslag ovan att detta inte bara är fråga om en tröja utan ett sätt att stödja Olle och funbeat....
Maria , Linus se mitt förslag ovan att detta inte bara är fråga om en tröja utan ett sätt att stödja Olle och funbeat....
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 17:08Självklart ett sätt att stödja funbeat, annars kan jag knalla ner till stadium, vad jag menade är att de två alternativen som blev kvar linne/cykeltröja inte kändes helt intressant. Tänkte att det kanske finns många som inte köper något av detta utan hell
Självklart ett sätt att stödja funbeat, annars kan jag knalla ner till stadium, vad jag menade är att de två alternativen som blev kvar linne/cykeltröja inte kändes helt intressant. Tänkte att det kanske finns många som inte köper något av detta utan hell
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 17:09Olle skrev igår:
"Jag kan fixa tröjor av funktionsmaterialtyp, med tryck på, som är bra för träning, men då måste vi komma överens om vad det ska stå.
Vad tycker ni att det ska stå på tröjorna? Jag tror det är viktigt att det blir nåt hyffsat neutralt, fö
Olle skrev igår:
"Jag kan fixa tröjor av funktionsmaterialtyp, med tryck på, som är bra för träning, men då måste vi komma överens om vad det ska stå.
Vad tycker ni att det ska stå på tröjorna? Jag tror det är viktigt att det blir nåt hyffsat neutralt, fö
Quote from Panama B on 4 September 2007, 17:10detta finns hos polyshop plus en del andra grejer ...
http://polyshop.se/demobutik/default.asp?intFolderId=703
BILD:http://images.polyshop.se/PolyesterImaging.axd?i1=http%3A%2F%2Fwww%2Epolyshop%2Ese%2Finc%2FshowImage%2Easp%3FintItemImageId%3D33&i2=http%
detta finns hos polyshop plus en del andra grejer ...
Quote from Katarina Lindbäck on 4 September 2007, 18:28Bra med röstnings funktionen!
Speciellt kul tycker jag det är att 100% har röstat på prisklass 500-600 samtidigt som 33% har röstat på 600-800 respektive 800-1000 🙂
Bra med röstnings funktionen!
Speciellt kul tycker jag det är att 100% har röstat på prisklass 500-600 samtidigt som 33% har röstat på 600-800 respektive 800-1000 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 18:43Lägg in "funktions t-shirt" bland alternativen om det skall röstas, tack!
Lägg in "funktions t-shirt" bland alternativen om det skall röstas, tack!
Quote from Panama B on 4 September 2007, 19:08Re: Peter
öh öh öh då är du lätt road ...
försök se till att ta fram en logga och fixa in lite cash till Olle....
KISS: keep it simple..."Mycket skrik och litet ull, sa gumman när hon klippte grisen..."
Re: Peter
öh öh öh då är du lätt road ...
försök se till att ta fram en logga och fixa in lite cash till Olle....
KISS: keep it simple...
"Mycket skrik och litet ull, sa gumman när hon klippte grisen..."
Quote from ellen olsson on 4 September 2007, 19:28> F ö skulle DU ha de här till vilken tröja som helst?
Jag skulle hellre ha dem till samtliga de cykeltröjor jag äger idag - och det är måååånga - än att sätta på mig en cykeltröja som matchar... 😉
> F ö skulle DU ha de här till vilken tröja som helst?
Jag skulle hellre ha dem till samtliga de cykeltröjor jag äger idag - och det är måååånga - än att sätta på mig en cykeltröja som matchar... 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 21:05Håller med Anders. Ska de röstas så borde vi inte bara utesluta alternativ så där.
Håller med Anders. Ska de röstas så borde vi inte bara utesluta alternativ så där.