Quote from Guest on 29 May 2010, 18:28Någon som känner till något märke som har funktionströja med 3/4-ärm?
Tänkte på det idag när jag var ute; det var skönt med 3/4-byxor, medans den kortärmade tröjan kändes lite kylig om armarna. En långärmad hade däremot känts för varm.
Innan någon vänlig
Någon som känner till något märke som har funktionströja med 3/4-ärm?
Tänkte på det idag när jag var ute; det var skönt med 3/4-byxor, medans den kortärmade tröjan kändes lite kylig om armarna. En långärmad hade däremot känts för varm.
Innan någon vänlig
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 18:38Klippa av ärmarna?
🙂
Klippa av ärmarna?
🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 19:07Lars: Jag förstod att det förslaget skulle komma från dig.
Lars: Jag förstod att det förslaget skulle komma från dig.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 19:44Snacka om i lands problem...
Puma har en snygg dam tröja med 3/4 armar.
Snacka om i lands problem...
Puma har en snygg dam tröja med 3/4 armar.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 19:57Erik: Jag förstod att du skulle skriva så.
Erik: Jag förstod att du skulle skriva så.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 21:25Jag använder linne+armvärmare istället för tröja. Det är jättebra- när det blir varmt drar man bara av sej ärmarna och håller dom i handen, tar ingen plats alls.
Rekommenderas!!! 🙂
Jag använder linne+armvärmare istället för tröja. Det är jättebra- när det blir varmt drar man bara av sej ärmarna och håller dom i handen, tar ingen plats alls.
Rekommenderas!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 21:42Nu kommer Lars strax skriva att man kan köpa en långärmad tröja och klippa av ärmarna med resultatet att man får både linne och armvärmare
Nu kommer Lars strax skriva att man kan köpa en långärmad tröja och klippa av ärmarna med resultatet att man får både linne och armvärmare
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 21:44Man kan köpa en långärmad tröja och klippa av ärmarna - vips, så har man både ett linne och armvärmare.
Man kan köpa en långärmad tröja och klippa av ärmarna - vips, så har man både ett linne och armvärmare.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 22:02ka-ching!
ka-ching!
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 22:43Tack Bjarne och Karin! (t+)
Och ni andra! 😉
Tack Bjarne och Karin! (t+)
Och ni andra! 😉