Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:47Det kan du göra utan att oroa dig.
Det kan du göra utan att oroa dig.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:48...i 4 timmar? Asch, vet inte vad eller hur jag ska göra, eller om... Står stilla i mitt huvud som apati.
...i 4 timmar? Asch, vet inte vad eller hur jag ska göra, eller om... Står stilla i mitt huvud som apati.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:58Vilka konstiga alternativ du har med soffa eller fyra timmar. Kan du inte kompromissa? Kör två timmar.
Vilka konstiga alternativ du har med soffa eller fyra timmar. Kan du inte kompromissa? Kör två timmar.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 13:02Seså, ut och lukta på blommorna lite. 🙂
Men inte för länge. Man måste komma hem medan det fortfarande är eftermiddag. Annars blir det ingen eftermiddagslur. 🙂
Seså, ut och lukta på blommorna lite. 🙂
Men inte för länge. Man måste komma hem medan det fortfarande är eftermiddag. Annars blir det ingen eftermiddagslur. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 14:46Susse, hur ser det ut med pulsen? Om det är kroppen som är sliten kan pulsen vara hög (+ 7-10 slag) på morgonen. Om det är skallen kan du cykla ändå, men ta en finrunda gärna med MTB i nån härlig skog utan att pressa kroppen alls.
Susse, hur ser det ut med pulsen? Om det är kroppen som är sliten kan pulsen vara hög (+ 7-10 slag) på morgonen. Om det är skallen kan du cykla ändå, men ta en finrunda gärna med MTB i nån härlig skog utan att pressa kroppen alls.