Quote from Guest on 30 October 2013, 19:55FK Studenterna i Stockholm inleder en ny träningssäsong den här veckan och välkomnar därför nya medlemmar.
Majoriteten av våra aktiva medlemmar har under 2013 sprungit milen under 40 minuter, men vi bereder nu plats för fler, då målet är att alltid ha f
FK Studenterna i Stockholm inleder en ny träningssäsong den här veckan och välkomnar därför nya medlemmar.
Majoriteten av våra aktiva medlemmar har under 2013 sprungit milen under 40 minuter, men vi bereder nu plats för fler, då målet är att alltid ha f
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 20:05Och springer du milen på 40-45 minuter lär du också få gott om sparring på träningarna. Med stor risk för att du snart sällar dig till sub-40-kategorin 🙂
/ Jonas, som sprang på drygt 41 när jag började i klubben och nu kutar på under 36
Och springer du milen på 40-45 minuter lär du också få gott om sparring på träningarna. Med stor risk för att du snart sällar dig till sub-40-kategorin 🙂
/ Jonas, som sprang på drygt 41 när jag började i klubben och nu kutar på under 36
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 20:22Jag började i klubben med ett pb på 44.39 för ca 16 månader sedan och i somras för ca 3 månader sedan sprang jag på 40.39, så jag kan intyga att sparring finns även om man är från 45min löpare. 🙂
Nu är vi några som jagar sub40!
Jag började i klubben med ett pb på 44.39 för ca 16 månader sedan och i somras för ca 3 månader sedan sprang jag på 40.39, så jag kan intyga att sparring finns även om man är från 45min löpare. 🙂
Nu är vi några som jagar sub40!
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 08:37Även jag gick med i Studenterna för 1 år sen. Då hade jag ett färskt pers på 39:30 och nu gjorde jag 37:34 på Hässelbyloppet.
Det är otroligt givande och roligt att vara med i en klubb med så otrolig bredd som Studenterna.
Dessutom känner jag inte till
Även jag gick med i Studenterna för 1 år sen. Då hade jag ett färskt pers på 39:30 och nu gjorde jag 37:34 på Hässelbyloppet.
Det är otroligt givande och roligt att vara med i en klubb med så otrolig bredd som Studenterna.
Dessutom känner jag inte till