Quote from Guest on 9 January 2013, 21:06Jag ska springa varvet nu i år och vill gärna ha lite tips på träning. Jag tränar fotboll 2-3 ggr/v. Tränar ca 5-6 pass/v så jag skulle vilja ha lite tips på vad jag ska träna på mina 3 resterande pass 🙂
Jag ska springa varvet nu i år och vill gärna ha lite tips på träning. Jag tränar fotboll 2-3 ggr/v. Tränar ca 5-6 pass/v så jag skulle vilja ha lite tips på vad jag ska träna på mina 3 resterande pass 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 21:16Jag skulle definitivt träna löpning på resterande pass om du siktar på Göteborgsvarvet.
Jag skulle definitivt träna löpning på resterande pass om du siktar på Göteborgsvarvet.
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 22:02Nu vet jag inte vad du har för tidsmål, men det finns en väldigt trevlig och livaktig grupp här på funbeat som heter Göteborgsvarvet 2013 sub 2, där vi diskuterar allt möjligt som rör Gbg-varvet. Där finns alla sorters löpare, en del som är riktigt snabba
Nu vet jag inte vad du har för tidsmål, men det finns en väldigt trevlig och livaktig grupp här på funbeat som heter Göteborgsvarvet 2013 sub 2, där vi diskuterar allt möjligt som rör Gbg-varvet. Där finns alla sorters löpare, en del som är riktigt snabba
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 22:22Tack Ingmarie 🙂
Tack Ingmarie 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 22:51Ingmari hann före 🙂
Kan också rekommendera gruppen även för den som springer nån annanstans än Göteborg, dessutom får man vara med oavsett vilken måltid man har.
Ingmari hann före 🙂
Kan också rekommendera gruppen även för den som springer nån annanstans än Göteborg, dessutom får man vara med oavsett vilken måltid man har.