Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 22:28Har följt svaren på denna tråd eftersom jag själv har samma fråga. Jag skulle vilja ställa en följdfråga. Hur hittar man bra cykelvägar på 5-10mil om man inte cyklar med en klubb? Att bara ge sig ut känner jag att det är lite vanskligt
//Marie
Har följt svaren på denna tråd eftersom jag själv har samma fråga. Jag skulle vilja ställa en följdfråga. Hur hittar man bra cykelvägar på 5-10mil om man inte cyklar med en klubb? Att bara ge sig ut känner jag att det är lite vanskligt
//Marie
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 22:32Skaffa en turistkarta över närområdet och sedan är det bara att köra.
Skaffa en turistkarta över närområdet och sedan är det bara att köra.
Quote from Lena O on 6 March 2011, 23:34Kör åt ett håll och vänder när du vill. Börjar med motvind om du är osäker på förmågan.
Kör åt ett håll och vänder när du vill. Börjar med motvind om du är osäker på förmågan.
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 14:54Jag ska också köra tjejvättern i år och kommer köra efter detta tränings upplägg http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=7358 Hittade det träningsupplägget på cykla.se
Sedan kommer jag skaffa "gröna kartan" på mitt när område för hitta
Jag ska också köra tjejvättern i år och kommer köra efter detta tränings upplägg http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=7358 Hittade det träningsupplägget på cykla.se
Sedan kommer jag skaffa "gröna kartan" på mitt när område för hitta
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 15:00Marie: Att hitta bra cykelvägar beror ju helt på var man bor. Kanske kan du söka på rundor i din närhet här på Funbeat? Annars kan du kolla typ gröna/blå kartan om det finns en längre cykelväg mellan två samhällen som inte är så trafikerad (här har vi t.e
Marie: Att hitta bra cykelvägar beror ju helt på var man bor. Kanske kan du söka på rundor i din närhet här på Funbeat? Annars kan du kolla typ gröna/blå kartan om det finns en längre cykelväg mellan två samhällen som inte är så trafikerad (här har vi t.e
Quote from Rasmus Olsson on 7 March 2011, 15:03Hanna, nu ska jag inte köra Tjejvättern, men liknande upplägg har jag. Fast fn är det spinning i veckorna, men utomhus på helgerna.
Hanna, nu ska jag inte köra Tjejvättern, men liknande upplägg har jag. Fast fn är det spinning i veckorna, men utomhus på helgerna.