Quote from Guest on 15 June 2012, 11:59Hej,
jag är en "nygammal" löpare som inte hade sprungit lopp på 8 år innan jag sprang Sthlm marathon nu i år.Eftersom maran var så himla rolig att springa blev jag lite taggad att testa Lidingöloppets 30 km också.
Den enda nackdelen med det är att jag
Hej,
jag är en "nygammal" löpare som inte hade sprungit lopp på 8 år innan jag sprang Sthlm marathon nu i år.
Eftersom maran var så himla rolig att springa blev jag lite taggad att testa Lidingöloppets 30 km också.
Den enda nackdelen med det är att jag
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 12:09Hej!
Bor själv i Sollentuna och har lite samma problem där jag bor i Rotebro. Just närmast Rotebro är det bästa stället det så kallade "Skillingeberget" som ligger precis söder om Sollentuna Golfklubb. Men då blir det tyvärr mest upp och ner bara.
Längr
Hej!
Bor själv i Sollentuna och har lite samma problem där jag bor i Rotebro. Just närmast Rotebro är det bästa stället det så kallade "Skillingeberget" som ligger precis söder om Sollentuna Golfklubb. Men då blir det tyvärr mest upp och ner bara.
Längr
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 12:13Kan passa på att förtydliga att inget av elljusspåren är speciellt kuperade. Rösjöspåret är nog det flackaste av de alla, tyvärr.
Dock precis öster om Bögs gård finns det en härlig kuperad löpslinga i skogsområdet som finns där. Visserligen inte så långt
Kan passa på att förtydliga att inget av elljusspåren är speciellt kuperade. Rösjöspåret är nog det flackaste av de alla, tyvärr.
Dock precis öster om Bögs gård finns det en härlig kuperad löpslinga i skogsområdet som finns där. Visserligen inte så långt
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 15:26Elljusspåret i norra änden på Viby är kort men kuperat. Ok för att det inte är några tvärbranter, men med lite fantasi får man till det ganska Lidingölikt där.
Elljusspåret i norra änden på Viby är kort men kuperat. Ok för att det inte är några tvärbranter, men med lite fantasi får man till det ganska Lidingölikt där.
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 15:39http://hiking.lonvia.de/en/?zoom=14&lat=59.4523&lon=17.97791
Nere i högra hörnet ROUTES kan man klicka och se spårlängder.
Rösjöspåret (Grön/vit 5,6km)
Rösjöspåret (gul/vit 4,3km)
Rösjöspåret (röd/vit 2,2km)
(Fattas spår kan man lägga in dem i openstre
http://hiking.lonvia.de/en/?zoom=14&lat=59.4523&lon=17.97791
Nere i högra hörnet ROUTES kan man klicka och se spårlängder.
Rösjöspåret (Grön/vit 5,6km)
Rösjöspåret (gul/vit 4,3km)
Rösjöspåret (röd/vit 2,2km)
(Fattas spår kan man lägga in dem i openstre
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 15:40Rösjöspåren är 5,6, 4,3 och ett på 2,2 (tror jag) och ett på 1 km... men vet inte hur man springer den kortaste.
Hoppsan. 2 på bollen.
Jag springer 5,6 några ggr varje vecka.
Rösjöspåren är 5,6, 4,3 och ett på 2,2 (tror jag) och ett på 1 km... men vet inte hur man springer den kortaste.
Hoppsan. 2 på bollen.
Jag springer 5,6 några ggr varje vecka.
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 16:02-"Dock precis öster om Bögs gård finns det en härlig kuperad löpslinga i skogsområdet som finns där. Visserligen inte så långt, skulle gissa på ca 2 km, men garanterat jobbigt för låren"
+1 på den. Riktigt bra slinga faktiskt, perfa för lite snabba svett
-"Dock precis öster om Bögs gård finns det en härlig kuperad löpslinga i skogsområdet som finns där. Visserligen inte så långt, skulle gissa på ca 2 km, men garanterat jobbigt för låren"
+1 på den. Riktigt bra slinga faktiskt, perfa för lite snabba svett
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 09:20Glöm inte att anmäla dig i tid, det har blivit fullt de senaste åren!
Glöm inte att anmäla dig i tid, det har blivit fullt de senaste åren!
Quote from Elias Engqvist on 16 June 2012, 09:49🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 13:09Tack för tipsen! 🙂
I Viby brukar jag redan springa intervaller, blandat med löpning i obanad terräng. Orienterarna brukar ju också springa där. Skulle dock vilja ha både tuffare backar och längre spår. Blir många varv. 😉
I Edsviken/Silverdal springer ja
Tack för tipsen! 🙂
I Viby brukar jag redan springa intervaller, blandat med löpning i obanad terräng. Orienterarna brukar ju också springa där. Skulle dock vilja ha både tuffare backar och längre spår. Blir många varv. 😉
I Edsviken/Silverdal springer ja