Quote from Guest on 22 October 2007, 12:18Jag går i tankarna att köpa en löparvagn att kunna ta med babyn i. Jag har mest kollat på BabyJogger som jag tycker verkar ha riktigt bra vagnar för långa rundor. Men så var jag på en mässa och fick se Chariots multifunktionsvagnar, där man enkelt gör om
Jag går i tankarna att köpa en löparvagn att kunna ta med babyn i. Jag har mest kollat på BabyJogger som jag tycker verkar ha riktigt bra vagnar för långa rundor. Men så var jag på en mässa och fick se Chariots multifunktionsvagnar, där man enkelt gör om
Quote from Ingemar Lindgren on 22 October 2007, 12:28Jag har en Chariot Carrier Cougar 2, dvs dubbelvagn. Jag har kort ett flertal cykeplass med denna. Det ar klart det ar tyngre an utan vagn, och enl rekommendation fran tillverkare ska man ej overskrida 25 km/h eller 5 km/h i kurvor. Men tro mig, det ar b
Jag har en Chariot Carrier Cougar 2, dvs dubbelvagn. Jag har kort ett flertal cykeplass med denna. Det ar klart det ar tyngre an utan vagn, och enl rekommendation fran tillverkare ska man ej overskrida 25 km/h eller 5 km/h i kurvor. Men tro mig, det ar b
Quote from Mattias Johansson on 22 October 2007, 13:28Någon som provat barnsadel på racer. Funder på den lösningen till en del träningspass 2008.
Någon som provat barnsadel på racer. Funder på den lösningen till en del träningspass 2008.
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 16:37Hej.
Ja på VR i år var det tydligen några ljushuvuden som hade med ett barn i en barnsadel. Och kan man köra 30 mil med ett barn, så går det säkert bra att ta med det på träningen. Inte för att jag skulle rekommendera detta, snarare tvärt om. Ta inte me
Hej.
Ja på VR i år var det tydligen några ljushuvuden som hade med ett barn i en barnsadel. Och kan man köra 30 mil med ett barn, så går det säkert bra att ta med det på träningen. Inte för att jag skulle rekommendera detta, snarare tvärt om. Ta inte me
Quote from Mattias Johansson on 22 October 2007, 22:42Var väl tanken att kunna avlasta frun från "ligisten" och ut och trampa distanstempo någon timme.
Var väl tanken att kunna avlasta frun från "ligisten" och ut och trampa distanstempo någon timme.
Quote from Ingemar Lindgren on 23 October 2007, 09:12Skulle anda av sakerhetsskal rekommendera cykelkarra istallet for barnsadel oavsett situation, det ar en enorm skillnad i balans, och en enorm skillnad i vad som hander om nu olyckan skulle vara framme...
Skulle anda av sakerhetsskal rekommendera cykelkarra istallet for barnsadel oavsett situation, det ar en enorm skillnad i balans, och en enorm skillnad i vad som hander om nu olyckan skulle vara framme...
Quote from Ingemar Lindgren on 23 October 2007, 09:14...och, inte minst sa har ars, en enorm skillnad i mojligheter att skydda ditt barn fran exponering for vind och kyla och regn (eller sol de timmar per ar som detta ar relevant i Sverige).
...och, inte minst sa har ars, en enorm skillnad i mojligheter att skydda ditt barn fran exponering for vind och kyla och regn (eller sol de timmar per ar som detta ar relevant i Sverige).
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 09:30Snälla människor tar inte med sina barn, varken i barnstol eller i cykelkärra, tänk om det händer nått, skulle du kunna förlåta dig själv???
Näe, lämna barnen hos nån form av barnvakt, det är bättre för alla parter.
Snälla människor tar inte med sina barn, varken i barnstol eller i cykelkärra, tänk om det händer nått, skulle du kunna förlåta dig själv???
Näe, lämna barnen hos nån form av barnvakt, det är bättre för alla parter.
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 09:40Marcus,
jag tycker den låter riktigt bra. Jag har sett dem på nära håll och det känns som gedigen kvalitet också. Får kanske bli en sån även om det svider i plånboken. Ska funera vidare lite till...
Marcus,
jag tycker den låter riktigt bra. Jag har sett dem på nära håll och det känns som gedigen kvalitet också. Får kanske bli en sån även om det svider i plånboken. Ska funera vidare lite till...
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 09:42Jonas,
man kan ju inte bygga in barnet bara för att det kan hända nåt. Tänk om man är ute och cyklar och så tappar barnvakten en stekpanna i huvudet på barnet, äh du fattar vad jag menar. Däremot kan man satsa på säkra produkter.
Jonas,
man kan ju inte bygga in barnet bara för att det kan hända nåt. Tänk om man är ute och cyklar och så tappar barnvakten en stekpanna i huvudet på barnet, äh du fattar vad jag menar. Däremot kan man satsa på säkra produkter.