Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTräna med cykelvagn
You need to log in to create posts and topics.

>Snälla människor tar inte med sina barn, varken i barnstol eller i cykelkärra, tänk om det händer nått, skulle du kunna förlåta dig själv???

Man får inte glömma smileyn i såna inlägg , ngn kan ju tro att du menar allvar...

Hej.

Vi kanske ska vara lite mer nyanserade. I den bästa av världar så är det så att ingen svälter osv.

Linnex Sr, tanke är beundransvärd och "tanken att kunna avlasta frun från "ligisten" och ut och trampa distanstempo någon timme." Ska inte förringas.

Cykla med huvudet(dvs framförhållning osv) så går det bra. Man ska vara med sina barn, även på träning om det går, som här, när man cyklar själv och lugnt.

Själv åkte jag även längdskidor med tösen, i en sådan där ryggsäck för barn. Är dock bra på skidor

Guson:
"Får man barnvakt, ta med sambon på restaurang, bio eller kryp ned i sängen/badet med tända ljus och mys... "

Det låter som ett bra tips 🙂

Har nästan glömt var biografen ligger... och babyn är bara fyra månader... vi som skulle behålla våra gam

Men för att bli lite seriös. Jag har en kompis som kör med vagn i stan och han säger att det är problem ibland att bilar inte ser den lika lätt. Han har gödslat den med blingbling och dessutom installerat en tuta med kompressor så han kan ge bilisterna en

Givetvis så har alla olika förutsättningar när det gäller barnvakt och självklart så ska man ta med sig barnen ut och inte linda in dom i bomull och sätta en hjälm på huvet, det är inte så jag menar.
När jag tränar då är det järnet som gäller annars stann

Visst, vagnen ar lag och bilar hoga. Men med den vagn du funderar pa kommer reflexer och en flagga pa pinne - racker inte den, satt pa lite extra blingbling dar ocksa. Annars, forsiktighet... man sticker inte pa orange-rott over en korsning nar bilar komm

Jag har kört med cykelvagn i 2 år. Nu är vår stora kille (5 ½ ) så pass stor (och tung) att han får cykla till dagis, bredvid mig givetvis. Lillebror sitter numera i cykelsadeln. Jag har iofs inte använt kärran vid träning men jag vill bara säga att jag t

Ser jag en sån vagn komma förbi stugan (i skärgården) så vet jag vem det är.....

Å inte vilken skärgård som helst. Förmodligen en av det absolut vackraste arkipelager som överhuvudtaget finns i ett innanhav.

P.