Quote from Guest on 28 April 2012, 13:34Att man inte ska träna med halsont har jag ju hört, men hur är det när man har hosta? Har varit förkyld under veckan med halsont som nu gått över, däremot har jag tråkig hosta som hänger kvar. Under början av året har det gått tungt med joggandet och det
Att man inte ska träna med halsont har jag ju hört, men hur är det när man har hosta? Har varit förkyld under veckan med halsont som nu gått över, däremot har jag tråkig hosta som hänger kvar. Under början av året har det gått tungt med joggandet och det
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 13:44Om du hostar när du anstränger dig så blir det ju jättejobbigt (och är säkert inte bra). Jag brukar däremot ganska långt efter en förkylning ha kvardröjande hosta som kommer när jag slutar träna.
Jag lät som ett lungsjukt får i pausen när jag spelade fotb
Om du hostar när du anstränger dig så blir det ju jättejobbigt (och är säkert inte bra). Jag brukar däremot ganska långt efter en förkylning ha kvardröjande hosta som kommer när jag slutar träna.
Jag lät som ett lungsjukt får i pausen när jag spelade fotb
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 13:59Träna inte med förkylningssymptom.
Det står på sidan nedan att man inte ska träna när man har feber eller ont i halsen för att inte riskera att få hjärtsäcksinflammation. Men för att vara på säkra sidan så tycker jag att du ska skippa att träna tills du
Träna inte med förkylningssymptom.
Det står på sidan nedan att man inte ska träna när man har feber eller ont i halsen för att inte riskera att få hjärtsäcksinflammation. Men för att vara på säkra sidan så tycker jag att du ska skippa att träna tills du
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2012, 14:56Är det slemhosta EFTER du varit förkyld så är det ingen fara - anser jag iaf!
Är det slemhosta EFTER du varit förkyld så är det ingen fara - anser jag iaf!