Quote from Guest on 17 June 2007, 19:41Det finns säkert fler än jag som jobbar nätter därute. Jag ska själv jobba tre nätter i rad denna veckan och är alltid lika trött (#)de dygnen. Hur gör ni för att hålla igång då - det känns t ex inte så lockande att köra intervaller mellan två nattpass. Å
Det finns säkert fler än jag som jobbar nätter därute. Jag ska själv jobba tre nätter i rad denna veckan och är alltid lika trött (#)de dygnen. Hur gör ni för att hålla igång då - det känns t ex inte så lockande att köra intervaller mellan två nattpass. Å
Quote from Funbeat user on 17 June 2007, 19:51Innan första natten brukar jag köra 1 timme löpning. Efter första kör jag antingen 1 timme löpning eller något lätt beroende på humör och tillstånd. Mellan natt 2 och 3 vilar jag alltid. Efter 3.e brukar man i alla fall orka något lätt, för det mesta, tyc
Innan första natten brukar jag köra 1 timme löpning. Efter första kör jag antingen 1 timme löpning eller något lätt beroende på humör och tillstånd. Mellan natt 2 och 3 vilar jag alltid. Efter 3.e brukar man i alla fall orka något lätt, för det mesta, tyc
Quote from Funbeat user on 17 June 2007, 19:54Jobbar också natt..orkar knappt lyfta skallen efter vissa nätter, och efter vissa går det hur bra som helst att träna. Beror väl lite på hur mycket man sovit innan och hur stor arbetsbelastning man har haft under natten.. Men det är ju som Maria säger bar
Jobbar också natt..orkar knappt lyfta skallen efter vissa nätter, och efter vissa går det hur bra som helst att träna. Beror väl lite på hur mycket man sovit innan och hur stor arbetsbelastning man har haft under natten.. Men det är ju som Maria säger bar
Quote from Funbeat user on 17 June 2007, 20:30Tack Maria och Elin! Ett pass med fartlek kan jag nog lägga in på tisdag innan första natten, vila dygnet därpå och sedan mitt lätta distanspass på torsdag.
Det fixar sig nog!!:D
Tack Maria och Elin! Ett pass med fartlek kan jag nog lägga in på tisdag innan första natten, vila dygnet därpå och sedan mitt lätta distanspass på torsdag.
Det fixar sig nog!!:D
Quote from Funbeat user on 20 June 2007, 16:00Jag tränar framförallt lågintensiva träningspass efter nattjobb, för mig känns det som att dessa passen inte påverkas så mycket av nattjobb orkar även med långpass, däremot fungerar det absolut inte att träna intervaller. Jag tycker absolut att du ska trä
Jag tränar framförallt lågintensiva träningspass efter nattjobb, för mig känns det som att dessa passen inte påverkas så mycket av nattjobb orkar även med långpass, däremot fungerar det absolut inte att träna intervaller. Jag tycker absolut att du ska trä