Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELTränande singel med barn
You need to log in to create posts and topics.

men då kan man ta på en sån fin cykel keps!

aaaa, det är därför italienare kan vara med på cykellopp, de kan snabbt klämma ner en läcker kepa över den platta frissan... annars hade de varit tvungna att ha med sig gelé, fudge och spray i följebilen...

fördomsfull, MOI? nääääää 😉

Nej Italienarna cyklar för de ger dem ett legitimt skäl att raka benen

Tjena
Jag har mina barn varannan vecka och skulle aldrig gå med på nåt annat, men man hinner ju inte träna speciellt mycket den veckan man har barnen, så det är lite blandande känslor med träningen, jag vill ju kunna träna men, känns dumt att lämna bort

Mm, det där är lite knepigt. Jag ser till att ha helvila helgen när jag har dem, i veckorna försöker jag köra lunchpass. Om jag inte kunde träna på luncherna vet jag inte hur jag skulle få ihop det.

"Markus bor i närheten av dig" och jag är både singel och cyklar (H:).

Visst kan man väl lämna bort barnen nån gång utan att få dåligt samvete, hade du bott ihop med barnens mamma hade du väl tränat ändå?

T. ex. behöver mor- och farföräldrar också få umgås med sina barnbarn på egen hand! Och barnbarnen behöver egentid med d

Jo jag skall göra det, får prova ett tag och se hur det går.
// Markus

Glömde skriva att man ju alltid kan försöka hitta på sätt att ha barnen med sig på träningen. Jag brukar ta med min dotter så får hon cykla när jag springer. Hon går också på dansträning på vinterhalvåret där jag då har möjlighet att få 45 min gymträning

Javisst Katharina, det finns alltid lösningar om man vill! Jag tror att det är helt avhängigt den egna viljan. Vill man träna så finner man tid. Vill man inte finns
miljarder ursäkter. När mina barn gick i simskola skubbade jag runt i trakterna kring simh