Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatträning?
You need to log in to create posts and topics.

Jo, jag har mailat Olle!

För visst känns det väl som en rätt viktig sak, att träningstiden redovisas korrekt och inte kapas/avrundas/manipuleras i onödan. Man ska ju inte behöva anpassa träningstiden efter Funbeat, då är det kraftigt fel.

nej kanske inte, men det är inte så viktig att total tider stämmer på topp listan när du ska kontrollera din träning kolla man inte på den översikt eller?

Fattar inte riktigt problemet... Om det nu handlar om att få så mycket tid som möjligt för att placera sig i en topplista så är det ju likadant för alla? Alla "drabbas" alltså.

jag tävlar INTE med nån men jag frågade vilket man ska rätta sej efter det som står för de senaste 60 dagarna eller topplistan

En gissning är att det tar längre tid om sekunderna skall vara med i beräkningarna. Och då går Funbeat snabbare.

va

Erik menar att ibland är funbeat segt. Att strunta i att räkna sekunder i topplistor, där det räknas mycket, gör att funbeat blir lite snabbare.

Vilket sätt menar du att du skall "rätta dig efter" detta värde? Och oavsett vad du tänker dig, så är det bar

Jo men vilket ska man gå efter träningen de senaste 60 dagarna eller topplistan senaste 30 dagarna?

Mina vanligaste träningsformer - 60 dagar

Gång / promenad, 536 min , 100%

Min topplista (30 dagar)

Lotta Jansson 3583 min
Jean Hedman 2175 min
elly bri 1763 min
Fny Larsson 1527 min
Linda Boström 1447 min
Ulrika L 1298 min
Geo Thalaria 1267 min