Quote from Guest on 16 January 2009, 15:15Tänkte ära Alingsås med ett besök den 7/8 februari och har avsatt lite tid för träning. Så jag tänkte pejla läget om det finns någon eller några som är sugna på att göra mig sällskap. Ett snabbt pass på tidig lördag eftermiddag och ett långpass på söndage
Tänkte ära Alingsås med ett besök den 7/8 februari och har avsatt lite tid för träning. Så jag tänkte pejla läget om det finns någon eller några som är sugna på att göra mig sällskap. Ett snabbt pass på tidig lördag eftermiddag och ett långpass på söndage
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 15:25Kom att tänka på (fråga mig inte varför) en kompis projekt att besöka och supa sig full på alla Sveriges Stadshotell.
Men det kan ju vara av ett helt annat skäl du besöker Alingsås. 😀
BILD:http://www.vykort.gotdns.org/img/6761.jpg
Kom att tänka på (fråga mig inte varför) en kompis projekt att besöka och supa sig full på alla Sveriges Stadshotell.
Men det kan ju vara av ett helt annat skäl du besöker Alingsås. 😀
BILD:http://www.vykort.gotdns.org/img/6761.jpg
Quote from Jonny Persson on 16 January 2009, 15:27Det var faktiskt ett projekt gott som något. (t+) Men det är inte mitt projekt!
Det var faktiskt ett projekt gott som något. (t+) Men det är inte mitt projekt!
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 17:18Och om du inte ska kröka på stadshotellet måste det vara de världsberömda Alingsåskonditorierna du ska besöka?
Hade jag inte jobbat den helgen hade det varit högaktuellt. Nu blir det svårt.
Och om du inte ska kröka på stadshotellet måste det vara de världsberömda Alingsåskonditorierna du ska besöka?
Hade jag inte jobbat den helgen hade det varit högaktuellt. Nu blir det svårt.
Quote from Jonny Persson on 16 January 2009, 19:38Något konditori blir det allt... 🙂 Synd att du skulle jobba A!
Något konditori blir det allt... 🙂 Synd att du skulle jobba A!
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 11:10På söndagen kan det kanske passa för ett löppass.
Anders S nr 2 i tråden...
På söndagen kan det kanske passa för ett löppass.
Anders S nr 2 i tråden...
Quote from Jonny Persson on 20 January 2009, 20:41Kul Anders! Hoppas att det funkar bra på söndagen.
Kul Anders! Hoppas att det funkar bra på söndagen.