Quote from Guest on 18 May 2013, 10:26Min flickvän skadade sitt knä häromdagen i en korpenmatch i fotboll, nu känner hon sig lite nere eftsom hon hade kommit igång så bra med löpningen så jag tänkte kolla lite om det är någon som har bra tips på pulshöjande träning där man inte belastar knäet
Min flickvän skadade sitt knä häromdagen i en korpenmatch i fotboll, nu känner hon sig lite nere eftsom hon hade kommit igång så bra med löpningen så jag tänkte kolla lite om det är någon som har bra tips på pulshöjande träning där man inte belastar knäet
Quote from Funbeat user on 18 May 2013, 10:36Läkare + sjukgymnast.
Läkare + sjukgymnast.
Quote from Funbeat user on 18 May 2013, 11:12+1 på Magnus H.
Kram,
Jenny
+1 på Magnus H.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 18 May 2013, 17:25Varför inte testa rullskidor. Åk då bara på flacka ställen, så att det bara är stakning som gäller.
Varför inte testa rullskidor. Åk då bara på flacka ställen, så att det bara är stakning som gäller.
Quote from Funbeat user on 18 May 2013, 18:35Wet-west (springa i vatten med en slags flytväst/bälte) är det som gäller. Hur tråkigt som helst, men den absolut enda övning som liknar löpning. Går hon till sjukgymnast, vilket hon bör, är det rådet hon kommer att få. Garanterat. Sätter min frimärkesaml
Wet-west (springa i vatten med en slags flytväst/bälte) är det som gäller. Hur tråkigt som helst, men den absolut enda övning som liknar löpning. Går hon till sjukgymnast, vilket hon bör, är det rådet hon kommer att få. Garanterat. Sätter min frimärkesaml
Quote from Christer Berg on 18 May 2013, 18:47Synd att dem här är så sällsynta:
http://www.alterg.com/rehabilitation-equipment
Synd att dem här är så sällsynta:
http://www.alterg.com/rehabilitation-equipment
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 14:14Har varit i samma sits och vet hur frustrerande det är. För mig funkade crawl med sk. "dolme" mellan knäna så man inte behöver röra benen så mycket. Kan vara värt att prova. Gå en kurs på YouTube 🙂 Och så sjukgymnastik på det, men det får man ju sällan
Har varit i samma sits och vet hur frustrerande det är. För mig funkade crawl med sk. "dolme" mellan knäna så man inte behöver röra benen så mycket. Kan vara värt att prova. Gå en kurs på YouTube 🙂 Och så sjukgymnastik på det, men det får man ju sällan