Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Finns det några fler här som tränar med nintendo wii? Vilket spel använder ni, hur lägger ni upp träningen?
Nu hjäls vi åt att inspirera varandra! 🙂

jag tränar med wii har både wii fit ,wii sport och tennis 2009 och det bästa som jag tränar dagligen med är wii active more workout 😀

Hej hopp!

Jag skall införskaffa mig ett Wii Fit+ idag är planen och då kommer jag börja använda mig av det dagligen. Vore skoj om vi kunde snacka lite om för- och nackdelar med Wii, stötta varandra och bara finnas där liksom. 🙂

Så, hur går det för er?

Jag tränar med Wii Fit nästan varje dag och tycker att det är ett bra alternativ när tiden inte räcker till. Det är också ett bra sätt att "starta upp" kroppen på morgonen när man har problem med stelhet i lederna.

Har tränat med wii fit i ett år nu och stormtrivs med den här typen av träning, att jogga på stället är väl tyvärr inte så nyttigt men dom övriga sakerna tycker jag fungerar bra:-)

Nyfiken och helt ny när det gäller träning. Men nu tränar jag med Wii praktiskt taget varje dag. Tycker det är toppen. 🙂
Hur ofta tränar ni? Och till er som hållit på ett tag - märker ni någon effekt?

Jag har tränat med Wii Fit nästan dagligen i nära två års tid. Jag ser tydliga förbättringar i min balans och tycker också att jag blir bättre och bättre i rörligheten. Jag har problem med stela och värkande leder så det är extremt viktigt för mig att hål

Jag har inte wii fit men har precis köpt hem Just dance 2, Your shape och My fitness coach, dom 2 senare har jag dock inte hunnit testa helt än men Just dance 2 är riktigt kul o jobbigt =)

Här är en till som tränar med Wii... hittills har jag:

Wii Fit Plus
Ea Sports Active
Just Dance & Just Dance 2
My Fitness Coach: Dance Workout

och så mitt nyaste tillskott som inte är testat ordentligt än: 10 Minute Solution: Knockout Body

Är lite suge