Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 23:04Marie, kan du beskriva dansprogrammen lite? Jag har ett boxprogram och det där Ea Sports Active, men är lite nyfiken på danspass. Jag har också fit plus, som är vansinnigt mycket bättre än bara wii fit.
Marie, kan du beskriva dansprogrammen lite? Jag har ett boxprogram och det där Ea Sports Active, men är lite nyfiken på danspass. Jag har också fit plus, som är vansinnigt mycket bättre än bara wii fit.
Quote from Mattias Lindbom on 6 January 2011, 22:36Hej!
Jag har inte ens Wii-konsollen än men förhoppningsvis kommer den imorgon. Ni som testat lite olika träningsspel - vilket skulle ni rekommendera till mig som vill både kondition och styrka. Var helt inne på Wii fit plus men så läste jag om EA active o
Hej!
Jag har inte ens Wii-konsollen än men förhoppningsvis kommer den imorgon. Ni som testat lite olika träningsspel - vilket skulle ni rekommendera till mig som vill både kondition och styrka. Var helt inne på Wii fit plus men så läste jag om EA active o
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 23:19Jag skrev en kommentar på ditt blogginlägg.
Jag skrev en kommentar på ditt blogginlägg.
Quote from Tommy Isaksson on 7 January 2011, 07:54Mik:
Just Dance 2 funkar för att få upp pulsen och bli svettig OM man kör på Nonstop Shuffle, dvs spelet väljer själv en låt som man får dansa till, när låten är slut kommer poängskärmen upp och sen kommer det en ny låt på en gång. Kör man det vanliga kö
Mik:
Just Dance 2 funkar för att få upp pulsen och bli svettig OM man kör på Nonstop Shuffle, dvs spelet väljer själv en låt som man får dansa till, när låten är slut kommer poängskärmen upp och sen kommer det en ny låt på en gång. Kör man det vanliga kö
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 14:37Ska testa att köra ganska tuff träning med b l a Wii Fit Plus, Active 2, just Dance 2 mfl
Får se om det kan ge viktnedgång. Har haft problem med ett knä så jag får anpassa träningen efter det.Hur går det för er andra, har ni märkt resultat? 🙂
Ska testa att köra ganska tuff träning med b l a Wii Fit Plus, Active 2, just Dance 2 mfl
Får se om det kan ge viktnedgång. Har haft problem med ett knä så jag får anpassa träningen efter det.
Hur går det för er andra, har ni märkt resultat? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 20:33Det är MyFitneess Coach: Cardio workout. Det är rätt roligt, baserat på boxing, och med en massa olika pass. Samt en del komplettering, som armhävningar, hopprep, jogging, balans, knäböj, utfall. Funkar med och utan balansbräda.
Jag gillar det, det är som
Det är MyFitneess Coach: Cardio workout. Det är rätt roligt, baserat på boxing, och med en massa olika pass. Samt en del komplettering, som armhävningar, hopprep, jogging, balans, knäböj, utfall. Funkar med och utan balansbräda.
Jag gillar det, det är som
Quote from Tommy Isaksson on 10 January 2011, 07:15Ah, låter som ett spel för mig det. Jag älskar boxningen på Wii Fit Plus och det var en av anledningarna till att jag köpte 10 Minute Solution: Knockout Body som verkligen INTE funkar som det ska. Timingen är helt fel och en del rörelser registreras knapp
Ah, låter som ett spel för mig det. Jag älskar boxningen på Wii Fit Plus och det var en av anledningarna till att jag köpte 10 Minute Solution: Knockout Body som verkligen INTE funkar som det ska. Timingen är helt fel och en del rörelser registreras knapp
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 21:16Jag och min flickvän använder oss av Wii Active som komplementträning och än så länge tycker vi att det fungerar riktigt bra.
Vi spelar även ett dansspel (glömt vad det heter), mest för nöjes skull men man kan ju inte undvika att märka hur jobbigt det ä
Jag och min flickvän använder oss av Wii Active som komplementträning och än så länge tycker vi att det fungerar riktigt bra.
Vi spelar även ett dansspel (glömt vad det heter), mest för nöjes skull men man kan ju inte undvika att märka hur jobbigt det ä
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:22Marie: Hur får man på nonstop läget på just dance?
Marie: Hur får man på nonstop läget på just dance?
Quote from Tommy Isaksson on 27 January 2011, 17:58Funkar bara på Just Dance 2. Man går in i det vanliga dansläget och där man väljer låtar scrollar man bakåt så kommer en variant som kallas Non Stop Shuffle 🙂
Funkar bara på Just Dance 2. Man går in i det vanliga dansläget och där man väljer låtar scrollar man bakåt så kommer en variant som kallas Non Stop Shuffle 🙂