Quote from Guest on 8 September 2008, 11:57Hej,
Som nybörjare skulle jag behöva lite tips på hur jag bäst tar till vara på tiden mellan Sthlm halvmara och LL. Hur hårt/lätt eller mycket/lite bör jag springa.
Har följt Szalkais program på nätet för 1,45.00 och kom i mål på 1,41:31 (klart nöjd).
Hej,
Som nybörjare skulle jag behöva lite tips på hur jag bäst tar till vara på tiden mellan Sthlm halvmara och LL. Hur hårt/lätt eller mycket/lite bör jag springa.
Har följt Szalkais program på nätet för 1,45.00 och kom i mål på 1,41:31 (klart nöjd).
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 12:07Spring vad du tål i skogen.
Spring vad du tål i skogen.
Quote from Urban Nilsson on 8 September 2008, 13:03Terränglöpning, långa intervaller och en lugn sistavecka.
Terränglöpning, långa intervaller och en lugn sistavecka.
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 14:50Spring som tidigare i ditt program i omväxlande farter; lugn distans, snabbdistans, intervaller och långpannor, men gör det i det jäkligast kuperade eljusspår du kan hitta i närheten. Känn efter noga så att du inte överbelastar, det är lätt hänt att skad
Spring som tidigare i ditt program i omväxlande farter; lugn distans, snabbdistans, intervaller och långpannor, men gör det i det jäkligast kuperade eljusspår du kan hitta i närheten. Känn efter noga så att du inte överbelastar, det är lätt hänt att skad
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 11:29Tackar för tipsen!
Tackar för tipsen!