Quote from Guest on 21 February 2013, 22:04Hej svej, jag har en än så länge oröntgad knäskada som kom i höstas, blivit bättre men "gått upp" i omgångar med snabb tillfriskning. Har kunnat springa ganska mycket utan smärtor men nu känner jag att det är rätt korkat att fortsätta köra när skadan fort
Hej svej, jag har en än så länge oröntgad knäskada som kom i höstas, blivit bättre men "gått upp" i omgångar med snabb tillfriskning. Har kunnat springa ganska mycket utan smärtor men nu känner jag att det är rätt korkat att fortsätta köra när skadan fort
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 22:14LÄNGDSKIDOR
Jag har samma problem men med en hel del låsningar och skidåkning gör knäet bättre.
LÄNGDSKIDOR
Jag har samma problem men med en hel del låsningar och skidåkning gör knäet bättre.
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 07:04www.savingmyknees.com
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 17:48Längdskidor? Säkert? Jag har tänkt hela vintern att fasen vad synd att jag inte kan åka längdskidor för det känns som att det skulle vara det värsta med vridningar och så vidare.
Längdskidor? Säkert? Jag har tänkt hela vintern att fasen vad synd att jag inte kan åka längdskidor för det känns som att det skulle vara det värsta med vridningar och så vidare.