Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!
Jag och en klasskompis har fått en skoluppgift att göra en liten undersökning om träningsvanor, så vi är väldigt tacksamma om ni har tid att svara på vår enkät. Det tar bara någon minut!

Alla svaren är anonyma, och resultatet kommer endast publicera

Klart.

Fast det blir nog lite skevt med det där om TV/dator eftersom jag som kontorsråtta spenderar 8-10h/arbetsdag vid en dator, och sedan kanske en timma på fritiden i bästa fall 🙂

Ett par kommentarer:

*) Man tränar oftast inte BARA ensam eller BARA i grupp - det kanske hade varit bättre att få ange procent eller något sånt.

*) Lite lustigt att du dragit ihop löpning och promenader!

Mvh

En sak till - det känns lite som åldersdiskriminering då du slår i hop alla över 40 i en bunt...

Det är väldigt många som tränar i 50-59-årsåldern och en hel del även över 60

Det skulle nog inte skada att ta med alla upp till 80 eller varför inte 100

Precis, jag vill ju ogärna klumpas ihop med gamlingar som Christer. 😉
Sedan antar jag att ni inser att de som inte bara registrerar sin träning på Funbeat, utan också läser i forumet riskerar att kanske inte ligga i genomsnittet i träningsmängd. 🙂

...nä jag vill inte bli ihopkopplad med ynglingar som Erik 🙂

Ju mer jag tänker desto mer kommer jag på att klaga på 🙂 (Jag menar konstruktiv kritik förstås)

Frågan "Hur mycket tränar du..." kan tolkas ganska olika. Många skulle nog säga det antal

Jobber med dator, så det blir många timmar.

Tränar både grupp (är spinninginstruktör och är med på yoga) och tränar gym och simmar, så det är både och på den frågan, men det kunde man inte svara.

🙂

Ha ha, reagerade som Schapiro att träningen tar slut efter 40års ålder.

Precis - finns ju folk som är +100 som tränar, och jag är faktiskt starkare nu när jag är 55 än någonsin tidigare... 😉

Jag håller med avseende tidigare kommentarer, hade svårigheter att välja svar eftersom alternativen inte stämde med min verklighet.

En annan kluring:
Tänker du på att äta nyttigt - jajemen, visst tänker på det, det gör jag. Äter jag nyttigt? Nja, det be

12