Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumIM gängetträning och tävling
You need to log in to create posts and topics.

Vänner,

startade en grupp för dem som är intresserade av lite koordinerad triathlonträning. Tänkte även passa på att diskutera lite om det finns intresse för gemensamma tävlingar.

Jag är intresserad, utöver Kalmar, av lite halvdistanser. Det finns en mk

Just nu har jag inget annat än kalmar inplanerat, men 1-2 tävlingar före det måste jag få till.
Jag har i ett par år funderat på motions Paris-Roubaix eller Flandern , men det har alltid krockat med jobbåtaganden, har för mig att anmälningsavgiften var g

Ja, en bra cykeltävling är aldrig fel! Jag skulle slå ett slag för smackseriens tempotävlingar som träningspass, det blir bra genomkörare på TT hojen. Därutöver veterancupens dito, jag kommer köra så många jag kan. Kungsholmen rrunt, andra 10k lopp samt h

Funderade på vansbro triathlon. Jag tror den ligger ganska rätt i tiden. Skulle vara bra att köra av iaf två halva IM innan så att man får lite känsla för längden.

Vansbro ligger bra i tiden. Jag har även spanat på en Halv Ironman i Haugesund, Norge. Lite mer exptiskt än Vansbro, och det sägs vara en av de roligaste tävlingarna inom Ironman svängen. Den går 6 juli, vilket är bra genrep och ger tid för återhämtning o

Vansbro Tri + Vansbro Sim = bra helg 🙂
Utö Swimrun är något jag gärna vill göra.
Siljan på cykel blir ju av.

Alternativ är alltid intressant och jag har inte hunnit lägga så stor effort på vilka tävlingar man ska boka upp sig på.

Kanske ta en bianchifi

Johan, jag instämmer om Vansbro. Var ett tag inne på IM 70:3 Haugesund, men det är mer än dubbelt så långt bort och likaledes mkt dyrare än Vansbro. Förvisso säkert bra stämning men Vansbro verkar också riktigt kul. Siktar gärna på den, samt några olympis

Vansbro har jag på min lista än så länge..