Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har valt att den träning jag reggar här ska synas i mitt FB-flöde, men det funkar inte längre. Oavsett om jag använder appen eller datorn.

Fler som har detta problem?

Ja, det stod nämnt som en av de saker som ännu inte är löst men som de väntade sig kunna lösa inom kort

Hej!

Det är en uppdatering från Facebook som tyvärr påverkade både login via Facebook och möjligheten att dela träningspass där.

Vi jobbar på en uppdatering och har förhoppningsvis snart löst problemet.

Med vänlig hälsning,

Jonathan

Ok, tack för svar 🙂

Har ni kommit närmare någon lösning på detta problem? Eller är det nåt fel hos mig? För min träning syns fortfarande inte på Facebook.

Hej!

Ledsen att det tar lite tid. Vi fick en del att fixa med efter att vi lanserat den responsiva hemsidan, men detta står näst på tur.

Med vänliga hälsningar,

Jonathan

Fortfarande ingen lösning på problemet?

Använder denna tråd i stället för att starta ny. När jag öppnar kalendern kan jag inte läsa lördag och söndag träning. De är rätt träningsintensiva. Uppdaterat och gått ur , hämtat på nytt, scrollat höger vänster. Det vore rätt kul att kunna det.

Fortfarande ingen lösning på problemet?

I oktober svarade ni att detta "står näst på tur". Nu är vi i februari och ingen lösning på problemet och ingen respons från er över huvud taget.

12