Quote from Guest on 7 July 2009, 11:04Hej alla.
Jag har anmält mig till Prinsens Minne Halmstad 15 augusti, halvmaran.
Men börjar nu känna lite smått panik, då jag inte tränar så mycket för tillfället och inte har gjort senaste 3 veckorna. Innan dess var jag skadad och har nog tränat för li
Hej alla.
Jag har anmält mig till Prinsens Minne Halmstad 15 augusti, halvmaran.
Men börjar nu känna lite smått panik, då jag inte tränar så mycket för tillfället och inte har gjort senaste 3 veckorna. Innan dess var jag skadad och har nog tränat för li
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 11:14Du tränade enligt din dagbok löpning 10 km den 1:a juli. Lugnt enligt din notering. Fortsätt med minst tre sådana i veckan de närmaste två veckorna och ta det lite lugnare dagarna för loppet så ska det nog gå bra att genomföra det hela.
Du tränade enligt din dagbok löpning 10 km den 1:a juli. Lugnt enligt din notering. Fortsätt med minst tre sådana i veckan de närmaste två veckorna och ta det lite lugnare dagarna för loppet så ska det nog gå bra att genomföra det hela.
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 11:22Alltså, det beror ju på vad du menar med att "klara" en halvmara. Är det ok att lägga in lite promenader sista 5km tror jag nog du fixar det oavsett träning fram tills 15 aug, om du bara är envis och verkligen vill ta dig i mål och inte bryter loppet när
Alltså, det beror ju på vad du menar med att "klara" en halvmara. Är det ok att lägga in lite promenader sista 5km tror jag nog du fixar det oavsett träning fram tills 15 aug, om du bara är envis och verkligen vill ta dig i mål och inte bryter loppet när
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 11:23Ok, men räcker de verkligen med att klara av 10k utan större problem, när halvmara är 21k? Det är just att jag inte sprungit spec. mycket senaste veckorna plus att jag inte gjort något långpass som oroar mig.
Jag vill klara av det, få en bra tid förstår j
Ok, men räcker de verkligen med att klara av 10k utan större problem, när halvmara är 21k? Det är just att jag inte sprungit spec. mycket senaste veckorna plus att jag inte gjort något långpass som oroar mig.
Jag vill klara av det, få en bra tid förstår j
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 11:29Fram tills för två veckor sedan hade jag sprungit 13 km som längst. På lördagen sprang jag sedan 33 km och en vecka senare 40 km, allt handlar om vilket tempo man tänkt hålla men jag kan garantera dig att du kommer ta dig runt en halvmara om du i dagsläge
Fram tills för två veckor sedan hade jag sprungit 13 km som längst. På lördagen sprang jag sedan 33 km och en vecka senare 40 km, allt handlar om vilket tempo man tänkt hålla men jag kan garantera dig att du kommer ta dig runt en halvmara om du i dagsläge