Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 11:59Sista året, fast mer ger bättre utdelning och framförallt med lämplig periodiserng.
Tusen mil från nyår ger pigga ben
Sista året, fast mer ger bättre utdelning och framförallt med lämplig periodiserng.
Tusen mil från nyår ger pigga ben
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 12:04Jag menade tid på vätternrundan alltså. >100 mil/månaden för vilken tid runt sjön? Även om det andra också var intressant...
Jag menade tid på vätternrundan alltså. >100 mil/månaden för vilken tid runt sjön? Även om det andra också var intressant...
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 12:08Janne Karlsson var snabbast, drog mycket i förra årets VR och är 62 år.
Han ligger på den dosen precis som de flesta andra som vill vara med och leka i täten.
Janne Karlsson var snabbast, drog mycket i förra årets VR och är 62 år.
Han ligger på den dosen precis som de flesta andra som vill vara med och leka i täten.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 12:19Shit, stark 62-åring. Hoppas man är lika tuff själv i den åldern. Räknade ut att jag ligger på i snitt 102 mil i månaden själv sedan årskiftet. Men så mycket skulle det inte riktigt bli uträknat på ett helt år för mig. Ungefär hur långt blir det själv?
Shit, stark 62-åring. Hoppas man är lika tuff själv i den åldern. Räknade ut att jag ligger på i snitt 102 mil i månaden själv sedan årskiftet. Men så mycket skulle det inte riktigt bli uträknat på ett helt år för mig. Ungefär hur långt blir det själv?
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 12:21Jag har klarat mina åtaganden de senaste åtta åren sedan jag började igen.
Jag har klarat mina åtaganden de senaste åtta åren sedan jag började igen.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 12:22Låter bra. Fortsatt lycka till.
Låter bra. Fortsatt lycka till.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 12:26Tackar, ska bara hitta lite roliga målsättningar nu.
Tackar, ska bara hitta lite roliga målsättningar nu.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 20:18RAAM kanske?
RAAM kanske?
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 21:01Absolut inte. Så omdömeslös är jag inte men Flandern eller Vattenfall kanske?
Absolut inte. Så omdömeslös är jag inte men Flandern eller Vattenfall kanske?
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 10:13+100 mil/månad för att ligga och leka i täten?
Fasen man kanske skulle ta och uppgradera sin cykel och cykling lite till lite annat än motionspendling till och från arbetet. Kortaste vägen ~6.5 mil t.o.r, brukar ofta bli en liten omväg (+ 1-4 mil) hem bar
+100 mil/månad för att ligga och leka i täten?
Fasen man kanske skulle ta och uppgradera sin cykel och cykling lite till lite annat än motionspendling till och från arbetet. Kortaste vägen ~6.5 mil t.o.r, brukar ofta bli en liten omväg (+ 1-4 mil) hem bar