Quote from Guest on 8 July 2012, 10:46Hej!
Kör mountingbike med Funbeats APP.
Finns det nån inställning man måste knappa in för att få den i autostopp?
Altså,när man stannar så slutar den att ta tid,och när man trampar igång,
så startar den igen.
Peter Glitterö/
Hej!
Kör mountingbike med Funbeats APP.
Finns det nån inställning man måste knappa in för att få den i autostopp?
Altså,när man stannar så slutar den att ta tid,och när man trampar igång,
så startar den igen.
Peter Glitterö/
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 10:56Hej,
Jag undrar precis samma sak ? finns det en lösning på detta eller måste jag helt enkelt skaffa en Garmin typ ?
Anders Carlsson
Hej,
Jag undrar precis samma sak ? finns det en lösning på detta eller måste jag helt enkelt skaffa en Garmin typ ?
Anders Carlsson
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 09:07hur funkar Funbeats träningsapplikation? Har tänkt att prova den nämligen
hur funkar Funbeats träningsapplikation? Har tänkt att prova den nämligen
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 13:22Jag skulle vilja veta hur man får tag på den där appen till att börja med.
Jag skulle vilja veta hur man får tag på den där appen till att börja med.
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 13:59Scrolla ned till slutet av den här sidan och klicka på Android Market resp AppStore (iPhone) för beskrivningar....
Scrolla ned till slutet av den här sidan och klicka på Android Market resp AppStore (iPhone) för beskrivningar....
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 15:12J Gradin för det första måste du ha en androidmobil/smartphone sen kan du söka på applikationen på market. men du måste även ha internet på mobilen då applikationerna går via gps.
J Gradin för det första måste du ha en androidmobil/smartphone sen kan du söka på applikationen på market. men du måste även ha internet på mobilen då applikationerna går via gps.
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 15:12kan säga att jag använt applikationen 2 gånger idag och det känns som det kommer funka. men problemet är att den enda rundan försvann från mina rundor. vet inte varför. lite tråkigt men kommer säkert inom kort gå samma sträcka igen. men hur gör man då för
kan säga att jag använt applikationen 2 gånger idag och det känns som det kommer funka. men problemet är att den enda rundan försvann från mina rundor. vet inte varför. lite tråkigt men kommer säkert inom kort gå samma sträcka igen. men hur gör man då för
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 07:07Peter och Anders, jag körde Endomondo förut och den appen har autostop, är för övrigt en mycket bättre app. Inget krångel med att rundor försvinner etc. Det är bara att övriga familjen kör funbeat så jag har bytt i allafall...
Peter och Anders, jag körde Endomondo förut och den appen har autostop, är för övrigt en mycket bättre app. Inget krångel med att rundor försvinner etc. Det är bara att övriga familjen kör funbeat så jag har bytt i allafall...
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 12:42Tack för hjälpen. Men man kanske skabo mer centralt än Gnarp för att gps.en ska funka.
Tack för hjälpen. Men man kanske skabo mer centralt än Gnarp för att gps.en ska funka.
Quote from Camilla Höög on 27 July 2012, 12:49GPS fungerar överallt. Det kvittar var du bor.
GPS fungerar överallt. Det kvittar var du bor.