Quote from Magnus Gelang on 18 May 2007, 09:47På Min startsida har du den blå grafen. Vid dess högra övre hörn finns en liten ruta. Klicka på den och välj hur många dagar du vill ha medelvärde över. Men om du nu har t.ex 7 dagar och du ändrar till 30 så syns inte alltid ändringen direkt, det kan ta e
På Min startsida har du den blå grafen. Vid dess högra övre hörn finns en liten ruta. Klicka på den och välj hur många dagar du vill ha medelvärde över. Men om du nu har t.ex 7 dagar och du ändrar till 30 så syns inte alltid ändringen direkt, det kan ta e
Quote from Camilla Höög on 18 May 2007, 09:48Det diagram vi pratar om är på "Min startsida".
Varför det inte händer ngt när du klickar i rutan glidande medelvärde på "Visa i diagram" är troligtvis för att tid redan är det glidande medelvärdet och visas direkt. Testa att ändra till veckor och sträck
Det diagram vi pratar om är på "Min startsida".
Varför det inte händer ngt när du klickar i rutan glidande medelvärde på "Visa i diagram" är troligtvis för att tid redan är det glidande medelvärdet och visas direkt. Testa att ändra till veckor och sträck